تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی بیش از 60 رویداد مهم ورزشی در استان

سه شنبه، 26 بهمن 1395 ساعت 11:122017-02-14ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از میزبانی بیش از 60 رویداد مهم بین المللی، جهانی و کشوری، در استان تا پایان سال 95 خبر داد - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از میزبانی بیش از 60 رویداد مهم بین المللی، جهانی و کشوری، در استان تا پایان سال 95 خبر داد.

فرامرز کیانی زاده اظهار کرد: با توجه به اهدافی که از ابتدا برای ارتقا و توسعه ورزش استان در نظر گرفته بودیم، چندین میزبانی بین المللی، جهانی و کشوری را پیش بینی کرده بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ما همیشه با این چشم انداز که بتوانیم اقدامات بهتر و بیشتری در جهت گسترش و توسعه ورزش استان داشته باشیم، میزبانی های کشوری و بین المللی را بر عهده گرفته ایم تا ضمن اشاعه بیشتر رشته های مورد نظر، بتوانیم بر تعداد علاقه مندان خوزستانی به این رشته ها نیز بیافزاییم و به نوعی با جذب آن ها، آینده ورزش استان را تامین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که علاوه بر مسابقات بین المللی که پیش بینی کرده ایم، بیش از 60 رویداد ورزشی اعم از مسابقات کشوری را در استان میزبانی خواهیم کرد، افزود: به هر حال طبیعی است که حجم برنامه های ما در نیمه دوم سال، به ویژه سه ماه پایانی با توجه به بهتر شدن آب و هوای خوزستان، بیشتر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی بیش از 60 رویداد مهم ورزشی در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..