تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد اولیه فاسد از یک کارگاه شیرینی پزی در فراشبند

ساعت: 11:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038276

در بازرسی از یک کارگاه شیرینی پزی در فراشبند بیش از 100 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و نامرغوب همچون ژله، رنگ خوراکی و مواد اولیه تولید شیرینی، کشف و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نخل بیدار، کارشناس مسوول بهداشت محیط شبکه فراشبند با اعلام این خبر گفت: حین بازرسی بازرسان بهداشت محیط شبکه فراشبند از یک کارگاه شیرینی پزی واقع در شهر فراشبند بیش از 70 کیلوگرم ژله تاریخ گذشته و 30 کیلوگرم مغز گردوی فاسد و مقداری رنگهای غیر مجاز خوراکی کشف و پرونده متخلف برای اجرای ماده 13 قانون به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مهندس "اکبر نوشادی" با هشدار در مورد بیماری های ناشی از آلودگی مواد غذایی در اثر عدم رعایت اصول بهداشتی بویژه در زمینه بهداشت فردی، ابزار کار، محل تولید و فرآوری محصولات غذایی و همچنین استفاده از انواع مواد اولیه  نامرغوب، از صاحبان مشاغل و صنوف حساس خواست در قبال سلامت شهروندان، همواره احساس مسئولیت داشته باشند.

 وی افزود: نخستین رسالت کارشناسان بهداشت، آموزش به اقشار مختلف مردم، اصناف و اطلاع رسانی درست و علمی به آنان است ولی در عین حال کارشناسان بهداشت محیط، به عنوان متولی سلامت جامعه، از هیچگونه تخلف بهداشتی، چشم پوشی نمی کنند.

نوشادی به شهروندان توصیه کرد: از تهیه و خرید موادغذایی از واحدهای صنفی که مورد تأیید مراجع بهداشتی نیست، خودداری کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف مرتبط با  موادغذایی بویژه اصناف حساس همچون رستوران ها، قنادی ها، مراکز تهیه و عرضه فست فود و نان فانتزی، مراتب را به سامانه 1490 اطلاع  دهند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد اولیه فاسد از یک کارگاه شیرینی پزی در فراشبند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..