تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین کودکان زیر ۶ سال ثلاث باباجانی+ تصاویر

ساعت: 11:07 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038416

سید امیر حسینی مدیر کمیته امداد ثلاث باباجانی گفت: ۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی شامل مواد خوراکی وبهداشتی است به۱۰۰خانواری که کودکان زیر شش سال و سوء تغذیه دارند تقسیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، کمیته امداد امام خمینی (ره) این بار در حوزه سلامت و تغذیه برای کودکان زیر 6 سال وارد عرصه محرومیت زدایی و مقابله با اثرات آن در خانواده های بی بضاعت شد.

در تازه ترین اقدام و برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) 100 بسته غذایی و بهداشتی برای کودکان زیر 6 سال که دارای سوء تغذیه هستند با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی تقسیم گردید .

سید امیر حسینی در آئین توزیع این بسته های غذایی و بهداشتی گفت : خدمات رسانی به مردم محروم و مستضعف از برنامه های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

حسینی اظهار داشت : کودکان به عنوان بخشی از افراد جامعه نیز دارای جایگاه مهمی هستند و ما وظیفه داریم خدمات را خود را نیز به آنان ارائه دهیم .

وی بیان داشت : در اولین گام برای برداشتن برخی از محرومیت های این قشر که دارای سوء تغذیه هستند کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به توزیع 100بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده این عزیزان می کند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ثلاث باباجانی گفت : در این طرح به۱۰۰خانواری که کودکان زیر شش سال وسوء تغذیه دارند بسته ها به ارزش۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال اهداء می گردد.

حسینی افزود : ان شاء الله توزیع این بسته ها هردوماه یکبار تکرار می شود و امیدواریم گامی اثرگذار در این حوزه برداریم .

وی در پایان از همراهی مسئولین شهرستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) به ویژه فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین کودکان زیر ۶ سال ثلاث باباجانی+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..