تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در نمایشگاه MWC منتظر رونمایی از نوکیا 3، نوکیا 5 و هم‌چنین یک اسمارت‌فون عجیب باشید!

باتوجه به اطلاعاتی که به تازگی Evan Blass منتشر کرده است، می‌بایست منتظر معرفی سه اسمارت‌فون جدید از جانب نوکیا باشیم که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد. این گوشی‌ها با نام‌های نوکیا 5، نوکیا 3 و هم‌چنین یک تلفن همراه قدیمی به نام 3310 شناخته می‌شوند که البته برای سال 2017 به‌روزرسانی شده است! به نظر می‌رسد عرضه این سه مدل محدود به بازارهای اروپا باشد.

یکی دیگر از مهمان‌های این مراسم معارفه، نوکیا 6 خواهد بود که ماه گذشته در چین عرضه شد. این اسمارت‌فون قرار است با قیمت 249 یورو پا به بازارهای اروپایی بگذارد.

نوکیا 5 را می‌توان یک اسمارت‌فون میان‌رده دانست که از جمله مشخصات آن می‌توان به استفاده از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و هم‌چنین چیپست اسنپدارگون 430 اشاره داشت که پیش‌تر در نوکیا 6 هم مورد استفاده قرار گرفته است. نوکیا 5 با قیمت 199 یورو به بازار عرضه می‌شود. نوکیا 3 دیگر مدلی است که انتظار می‌رود در این نمایشگاه معرفی شود، اگرچه هنوز مشخصات این اسمارت‌فون منتشر نشده است اما با توجه به قیمت 149 یورویی می‌توان حدس زد که مشخصاتی پایین‌تر از نوکیا 5 و یا 6 خواهد داشت.

این سه مدل اسمارت‌فون اندرویدی نوکیا در این نمایشگاه با یک نسخه به‌روزرشده از نوکیا 3310 همراهی می‌شوند. این تلفن همراه در سال 2000 عرضه شد و موفقیت خوبی را برای نوکیا به همراه داشت. نوکیا 3310 مدرن با قیمت 49 یورو عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که نوکیا این گوشی‌ها را در چه محدوده جغرافیایی عرضه کند اما به نظر می‌رسد این برند فعلا تمرکزش را بر روی بازار چین و اروپا گذاشته است.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در نمایشگاه MWC منتظر رونمایی از نوکیا 3، نوکیا 5 و هم‌چنین یک اسمارت‌فون عجیب باشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..