تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور شهاب حسینی شرط ساخت یک فیلم

فرهنگ > سینما - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جهانگیر کوثری به بررسی اکران «فراری» و آخرین وضعیت ساخت «فصل سرد» پرداخت.

جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «فصل سرد» گفت: اگر توانستیم امکان حضور شهاب حسینی را برای بازی در این فیلم فراهم کنیم؛ آن را خواهیم ساخت. در غیر این صورت از ساختش صرف نظر می‌کنیم.

این تهیه‌کننده درباره تغییرات احتمالی در بخش فنی فيلم «فراری» عنوان کرد: هیچ تغییری روی تدوین و دیگر بخش‌های فیلم انجام نمی‌شود و فيلم با همین نسخه اکران خواهد شد.

وی افزود: این فیلم که آن را برای دریافت پروانه نمایش ارائه دادیم، توسط شورای پروانه نمایش دیده شده و اصلاحیه‌ای نخواهد داشت.

کوثری با اشاره به زمان اکران «فراری» در نوروز عنوان کرد: به دنبال اکران نوروزی این فیلم هستیم و هدایت فیلم مسئوليت پخش آن را عهده‌دار شده است.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور شهاب حسینی شرط ساخت یک فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..