تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری چهل و دومین محفل سیار انس با قرآن در شادگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهل و دومین محفل هفتگی انس با قرآن کریم شامگاه امروز سه‌شنبه، 26 بهمن‌ماه در شادگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، چهل و دومین محفل هفتگی انس با قرآن کریم شامگاه امروز سه‌شنبه، 26 بهمن‌ماه در شادگان برگزار می‌شود.

مجلس محفل انس با قرآن این هفته در منزل یکی از اهالی این شهرستان واقع در خیابان شيرازی، منازل سازمانی آموزش و پرورش، رو به روی مدرسه شبانه روزی امام خمينی(ره) تشکیل می‌شود. ساعت برگزاری این محفل قرآنی در ساعت 20:30 اعلام شده است.

گفتنی است، محافل سیار انس با قرآن کریم سه شنبه هر هفته در نقاط مختلف شهرستان شادگان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن هفته گذشته در قالب جشنواره قرآن و عترت در حسینیه الزهرا(س) فلاحیه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری چهل و دومین محفل سیار انس با قرآن در شادگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..