تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون «طرح تربیت حافظان قرآن» در 16 حوزه امتحانیه استان یزد

گروه فعالیت های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری آزمون کتبی پنجمین دوره «طرح تربیت حافظان قرآن کریم» در 16 حوزه امتحانی در سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از یزد از برگزاری آزمون کتبی پنجمین دوره «طرح تربیت حافظان قرآن کریم» در 16 حوزه امتحانی در سراسر استان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه 28 بهمن ماه سال جاری در استان نیز برگزار و در مرکز استان در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرآن آموزان استان یزد در این طرح ملی حضور فعالی داشته‌اند و در پنجمین دوره این طرح پنج هزار و 349 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم یکی از طرح‌های قرآنی موثر سازمان اوقاف است گفت: از ابتدای طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 تاکنون 22 هزار و 897 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

یادآور می شود طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سوی اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن کریم در سال جاری نیز ادامه دارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون «طرح تربیت حافظان قرآن» در 16 حوزه امتحانیه استان یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..