تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع راههای ارتباطی و برق در برخی مناطق استان کرمان

بر اثر بارندگی دو روز گذشته برق و محورهای ارتباطی برخی مناطق استان هم اکنون قطع است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان ؛بر اثر بارندگی دو روز گذشته برق و محورهای ارتباطی برخی مناطق استان هم اکنون قطع است .قطع راههای ارتباطی و برق مناطق در برخی مناطق استان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: هم اکنون راه ارتباطی مسیر رودبار - کهنوج از طرف روستای آب سردوئیه و همچنین رودبار - قلعه گنج از قسمت بیژن آباد و وکیل آباد به حاجی آباد هرمزگان مسدود است. 

آقای صالحی افزود : راههای ارتباطی 30 روستا در فاریاب و 35 روستا در رابر هم مسدود است.

وی همچنین گفت برق روستاهای دریجان ،دارستان و مرکز شهر بم به علت طوفان و همچنین برق روستای ده دیوان در رابر ، قسمتهایی از ساردوئیه جیرفت و 3 روستا در جوزم شهربابک بر اثر بارندگی ها قطع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع راههای ارتباطی و برق در برخی مناطق استان کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..