تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض قاضی‌پور به اعلام نشدن استیضاح آخوندی

نماینده ارومیه در مجلس به عدم اعلام وصول وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه، در اخطار قانون اساسی خواستار اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به قاضی ­پور گفت: کمیسیون عمران هنوز نتیجه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به هیئت رئیسه مجلس ارسال نکرده است.

قاضی پور در پاسخ به وی اظهار داشت: رئیس کمیسیون عمران اعلام کرده که نامه کمیسیون مبنی بر عدم اقناع استیضاح کنندگان از پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کرده است.

روز یکشنبه استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران بررسی شد و استیضاح کنندگان اعلام کردند که از پاسخ های وی قانع نشدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض قاضی‌پور به اعلام نشدن استیضاح آخوندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..