تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمدار ورنی آپولو 2؛ نخستین موبایل مجهز به چیپست مدیاتک هلیو X30

کمپانی ورنی پیش از این در CES 2017 وعده داده بود تا موبایل هوشمندی را بر پایه آخرین چیپست مدیاتک یعنی هلیو X30 در نمایشگاه MWC بارسلونا رونمایی کند و همچنین تیزری از آن را نیز در ماه ژانویه منتشر کرد. هم اکنون فاش کننده ای با اکانت Roland Quandt اطلاعات بیشتری از پرچمدار جدید شرکت چینی را در توییتر قرار داده است.

موبایل مورد بحث که آپولو 2 نام دارد به عنوان «اولین اسمارت فون دنیا با چیپست هلیو X30» معرفی شده که با توجه به اطلاعات موجود دارای دو نسخه با مقدار حافظه رم متفاوت است.

بر همین اساس یکی از آنها دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره برده در حالی که نسخه دیگر با ترکیب 8 و 128 گیگابایت به عنوان رم و حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. از قابلیت های مهم دیگر آپولو 2 می توان به صفحه نمایش با رزلوشن QHD اشاره کرد.

چیپست به کار رفته در پرچمدار چدید کمپانی ساکن شنژن از یک پردازنده ده هسته ای در کنار چیپ گرافیکی IMG 7XTP-Mt4 با فرکانس 820 مگاهرتز بهره می برد.

مدیاتک در حال حاضر نهایت تلاش خود را می کند تا رقیبانش در صنعت نزدیک شود. این شرکت اخیراً از چیپست هلیو P25 رونمایی کرد؛ محصولی برای استفاده در گجت های مقرون به صرفه با پشتیبانی از دوبین دوگانه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمدار ورنی آپولو 2؛ نخستین موبایل مجهز به چیپست مدیاتک هلیو X30»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..