تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رامین رضاییان از بزرگ تر پرسپولیس عذرخواهی کرد

سر تمرین روز گذشته؛

رامین رضاییان از بزرگ تر پرسپولیس عذرخواهی کرد

مدافع ملی پوش در نخستین تمرین پس از دربی پرسپولیس، از سرپرست قدیمی تیم دلجویی و عذرخواهی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رامین رضاییان که در دقیقه 65 دربی 84 تعویض شده و جای خود را به علی علیپور داده بود، روز گذشته سر تمرین از محمود خوردبین عذرخواهی کرد.

 

ظاهرا در لحظه تعویض خوردبین سمت رضاییان آمده و می خواست ضمن دست دادن به او خسته نباشید بگوید که مدافع ملی پوش متوجه نشده بود.

 

آنطور که یکی از سایت های ورزشی نوشته، رامین بعد از پایان مسابقه متوجه داستان شد و به همین خاطر در نخستین تمرین پس از دربی، از سرپرست قدیمی پرسپولیس دلجویی و عذرخواهی کرد.

 

خوردبین هم بازیکن ملی پوش پرسپولیس را در آغوش گرفت و به او اطمینان خاطر داد که از دستش دلخور نشده است.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رامین رضاییان از بزرگ تر پرسپولیس عذرخواهی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..