تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه نسخه كامل‌تر «بیست و یک روز بعد» دغدغه اصلی ماست

بخش ویژوالمحمدرضا خردمندان کارگردان «بیست و یک روز بعد» که با این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در خصوص زمان اکران و تغییراتی که شاید در بخش فنی آن اتفاق بیفتد به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: احتمال دارد تغییرات کمی در بخش تدوین انجام دهیم. همچنین برای ارتقای بخش ویژوال تصمیم نهایی را خواهیم گرفت؛ چون ارائه نسخه كامل‌تر، دغدغه اصلی ماست.
 
وی افزود: موضوع و قصه فیلم به نحوی است که می توان در هر فصلی از سال آن را اکران کرد و نگران این بخش نیستیم؛ اما تصمیم نهایی را زمان رسیدن به نسخه کامل و دلخواه خواهیم گرفت.
 
خردمندان ادامه داد: البته تهیه کننده فیلم تصمیم به اکران نوروزی آن دارد که پس از جلساتی که قرار است در این باره برگزار کنیم، نتيجه مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه نسخه كامل‌تر «بیست و یک روز بعد» دغدغه اصلی ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..