تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Apollo 2، نخستین گوشی مجهز به پردازنده Helio X30 در کنفرانس MWC معرفی خواهد شد

کمپانی ورنی که ساکن شهر شنژن چین است، در رویداد CES اعلام نمود که قصد دارد از آپولو 2 در نمایشگاه MWC بارسلونا رونمایی کند. حالا به لطف توییتی از فاش کننده مشهور توییتری یعنی Roland Quandt اطلاعات جدیدی از این محصول به‌دست آمده است.

این اسمارت فون که آپولو 2 خوانده می‌شود، نخستین گوشی دنیا است که پردازنده Helio X30 مدیاتک را در خود گنجانده است. اکنون می‌دانیم که آپولو 2 در دو نسخه یکی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. نکته دیگر در مورد اسمارت فون ورنی، استفاده از نمایشگر QHD است.


چیپست مذکور از نوع 10 هسته‌ای بوده و نیز با استفاده از معماری 10 نانومتری ساخته شده است. این چیپ مجتمع با پردازنده گرافیکی IMG 7XTP-Mt4 همراه شده که بر روی فرکانس 820 مگاهرتز تنظیم شده است.

کمپانی مدیاتک تلاش می‌کند تا با عرضه پردازنده‌های خود در برابر رقبای بزرگ قد علم کند. پیش‌ازاین نیز شاهد معرفی پردازنده Helio P25 از سری میان رده‌های مدیاتک بودیم که از دوربین‌های دوگانه پشتیبانی می‌کرد و قیمت معقولی هم داشت.

علی دلبخواه

علی دلبخواه دانشجوی مهندسی عمران و علاقه مند به دنیای تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Apollo 2، نخستین گوشی مجهز به پردازنده Helio X30 در کنفرانس MWC معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..