تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ايرانگرد 3» برای نوروز 97 تهيه می‌شود

«ايرانگرد 3» برای نوروز 97 تهيه می‌شودجواد قارایی مستندساز در خصوص آخرین وضعیت ساخت «ایرانگرد 3» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری قسمت ششم از این اثر در طبیعت چهار محال و بختیاری به پایان رسید و طی ده روز آینده به استان هرمزگان جهت ادامه به فیلمبرداری خواهیم رفت.
 
وی ادامه داد: فیلمبرداری این قسمت به علت فصل زمستان، سرد بودن هوا (منفی بیست و پنج درجه) و سرشار از برف بودن منطقه که در برخی مواقع به چهار متر می رسید، بسیار مشکل بود تا جایی که پنج روز برای رسیدن به هدف وقت گذاشتیم.
 
وی اضافه کرد: تا الان فیلمبرداری شش قسمت تمام شده که البته آماده پخش نیست و حامد جم در حال تدوین قسمت های اول و دوم است.
 
این مستند ساز درباره زمان پخش «ایرانگرد» و وضعیت جسمانی‌اش اظهار داشت: این مستند برای نوروز نود و هفت آماده می‌شود و وضعیت جسمانی خودم خوب شده است.
 
قارایی خاطرنشان کرد: با مشکلات مالی هم مواجه هستیم و یاری می جوییم. چرا که نه ماه طول درمان و جراحی پا و نه ماه خانه نشینی و همچنین چند حادثه در طول تولید، تا کنون هزینه های تولید را افزایش داد.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ايرانگرد 3» برای نوروز 97 تهيه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..