تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال با یک جلسه تمرین به مصاف ذوب آهن می‌رود

کد خبر: ۴۸۰۰۲۲

۴۰۱  بازدید

تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر پرسپولیس، تنها با یک جلسه تمرین به مصاف ذوب آهن می‌رود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی برابر پرسپولیس، پنجشنبه این هفته در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف ذوب آهنی می رود که در دیدار قبل در برابر تراکتور سازی، شکست سنگینی را پذیرا شد.

استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که تنها می تواند یک جلسه تمرین تاکتیکی را انجام دهد و این می‌تواند برای تیمی که به دنبال رسیدن به صدر جدول است خطرناک باشد.

آبی پوشان تهرانی پس از پیروزی 3 بر 2 برابر پرسپولیس، یک جلسه ریکاوری انجام دادند. بازیکنانی که به طور کامل در دربی به میدان رفته بودند، تمرین نکرده و به سونا، استخر رفتند. با نظر سرمربی استقلال، تمرین امروز سه شنبه استقلال هم تعطیل شده است تا تنها تمرین تاکتیکی استقلال برای بازی با ذوب آهن روز چهارشنبه برگزار شود.

ضمن اینکه استقلال ۴۸ ساعت پس از دیدار برابر ذوب آهن، به امارات می رود و در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه هفته آینده، به مصاف الاهلی امارات می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال با یک جلسه تمرین به مصاف ذوب آهن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..