تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب جايگاه چهارم ملی دانشگاه صنعتی اميركبير در رتبه بندی وبومتريكس

احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در گزارش وبومتريكس كه مربوط به ويرايش ژانویۀ ۲۰۱۷ است، دانشگاه صنعتي اميركبير بعد از دانشگاه های علوم پزشكي تهران، تهران و صنعتي شريف قرار گرفته و دانشگاه تربيت مدرس نيز رتبه پنجم ملي را در اين زمينه به دست آورده است.

وی ادامه داد: دانشگاه هاي هاروارد، استنفورد، ام.آی.تی، کالیفرنیا برکلی و میشیگان، پنج دانشگاه آمريكايي هستند که وبگاه آنها در رتبه‌های یک تا پنج نظام بین‌المللی رتبه‌بندی وبومتریکس قرار گرفته است.

رییس دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: وبومتريكس كه سابقه اجراي آن به سال 2004 برمي گردد، رتبه بندی وب سایتهای دانشگاهها و موسسات آموزشی دنیا است كه توسط آزمایشگاه سایبرمتریک (CINDOC) واحدی از انجمن ملی تحقیقات اسپانیا (CSIC) صورت می گيرد. 

معتمدی تصریح کرد: این رتبه‌بندی بیش از 24 هزار دانشگاه دنیا را براساس اطلاعات مبتنی بر وب آنها تحلیل کرده ‌است.

وی یادآور شد: این رتبه بندی در سال با 2 ویرایش در دي و تيرماه به روز مي شود که به منظور نشان دادن میزان توجه موسسات و دانشگاهها به نشر اینترنتی، حمایت از طرح های دسترسی آزاد (Open Access initiatives) در راستاي افزایش انتقال علم و دانش و تشويق حضور دانشگاه در فضاي مجازي به عنوان آيينه اي از دانشگاه در فضاي واقعي صورت مي پذيرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب جايگاه چهارم ملی دانشگاه صنعتی اميركبير در رتبه بندی وبومتريكس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..