تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کیکِ عاشقانه، با قلب های فوندانت قرمز

کد خبر: ۴۷۱۳۱۴

۵۹۳  بازدید

گاهی لازم است برای رمانتیک کردن فضای خانه، دست به شیرینی پزی و کیک پزی بزنید. مثلا کیکی عاشقانه و هیجان انگیز درست کنید و جشن کوچکِ دو نفره ای ترتیب دهید. در این مطلب طرز تهیه کیک قلبی عاشقانه را به شما آموزش داده ایم که پیشنهاد خوبی برای رمانتیک کردن فضا محسوب می شود.

ماهنامه کیک و شیرینی - ماندانا حسین زاده: گاهی لازم است برای رمانتیک کردن فضای خانه، دست به شیرینی پزی و کیک پزی بزنید. مثلا کیکی عاشقانه و هیجان انگیز درست کنید و جشن کوچکِ دو نفره ای ترتیب دهید. در این مطلب طرز تهیه کیک قلبی عاشقانه را به شما آموزش داده ایم که پیشنهاد خوبی برای رمانتیک کردن فضا محسوب می شود.


مواد لازم کیک اسفنجی:

تخم مرغ: 6 عدد آرد: 120 گرم شکر: 180 گرم نشاسته ذرت: 50 گرم وانیل: یک چهارم ق چ بیکینگ پودر: یک ق چ پودر کاکائو: 30 گرم خامه (فرم گرفته): 30 گرم نسکافه: یک ق چ آب (برای حل کردن نسکافه): یک دوم پیمانه گردو: به مقدار لازم شکلات کریسپی: به مقدار لازم فوندانت قرمز و سفید: برای تزیین
کیک قلبی عاشقانه 

طرز تهیه:

1. زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید. سفیده ها را داخل کاسه همزن ریخته و با دور تند بزنید تا پف کند. در این مرحله شکر را کم کم و در چند مرحله به سفیده اضافه کنید و همچنان با دور تند بزنید تا سفیده کاملا پف کرده و فرم بگیرد.

2. زرده ها را به سفیده اضافه کرده و به مدت یک دقیقه بزنید. وانیل را نیز اضافه کنید. آرد، بیکینگ پودر، نشاسته ذرت و پودر کاکائو را با هم مخلوط کرده و روی مواد الک کنید و به حالت دورانی با هم مخلوط کنید.


3. ته قالب گرد 20 سانتیمتری دیوار بلند کاغذی روغنی انداخته و مواد را داخل قالب بریزید و در فر از پیش گرم شده با دمای 170 درجه سانتیگراد به مدت 40 دقیقه بپزید. پس از سپری شدن مدت زمان ذکر شده تست کنید که یک پخته و روی آن چسبنده نباشد. سپس کیک را از فر بیرون آورده و داخل قالب خنک کنید. ترجیحا کیک اسفنجی یک شب بماند.


4. برای آماده کردن کیک آن را از قالب جدا کرده و کاغذ کف کیک را جدا کنید و کیک را از ارتفاع سه لایه کنید.

5. سطح لایه اولی را با نسکافه رقیق شده مرطوب کنید و با خامه فرم گرفته پوشانده، گردو خرشده و شکلات کریسپی را روی خامه ریخته یک لایه دیگر خامه بمالید. این کار را بین لایه های دیگر نیز انجام داده و کیک را خامه کاور کنید. سپس حدود 2ساعت در یخچال گذاشته و بعد با فوندانت سفید کاور کنید.


6. با فوندانت قرمز تعدادی قلب درآورده و به طور نامنظم روی کیک بچسبانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کیکِ عاشقانه، با قلب های فوندانت قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..