تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر دکوراسیون عید را از همین امروز آغاز کنید

کد خبر: ۴۷۹۶۳۰

۵۸۲  بازدید

بازسازی خانه ها دیگر مثل گذشته ها به صورت ساده انجام نمی شود و در سبک، طرح و انتخاب مصالح دارای پیچیدگی های مختص به خود نیز می باشد ، آن هم در تمامی قسمت ها، هم از نظر ظاهری هم از لحاظ بعد فنی، در یک بازسازی اصولی شما به نکات بسیار زیادی باید توجه کنید.

وب سایت چیدانه: بازسازی خانه ها دیگر مثل گذشته ها به صورت ساده انجام نمی شود و در سبک، طرح و انتخاب مصالح دارای پیچیدگی های مختص به خود نیز می باشد، آن هم در تمامی قسمت ها، هم از نظر ظاهری هم از لحاظ بعد فنی، در یک بازسازی اصولی شما به نکات بسیار زیادی باید توجه کنید. بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز!  قبل از انجام هرگونه کار به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا سطح انتظار خود و توقعات اعضای خانواده را لیست کنید، مثلا انتظار شما از یک انتهای کار یک بازسازی رویایی چیست؟ دوست دارید خانه شما چه خصوصیاتی داشته باشد؟ دوست دارید منزلتان بزرگتر به چشم بیاید؟ دوست دارید محیطی گرم داشته باشید؟ دوست دارید از ابتدا محیط شما المان های سبک خاصی را دنبال کند؟ پس در ابتدا سبک مورد علاقه و انتظارات خود را لیست کنید.

منظور از انتظارات دقیقا چیست؟

تمامی افراد خانواده با توجه به عادت ها و سلایق خود انتظارات مخصوص خود را دارند، مثلا شاید در خانواده ای، فرزند کوچک به طرح های ستاره ای، فرزند بزرگتر رنگ های خنثی ، مادر خانواده به ارگونومی آشپزخانه اهمیت می دهد و پدر هم یکسری عادت های خاص دارد که در شکل گیری پلان چیدمان و دکوری محیط تاثیر گذار خواهد بود و می توان هریک از این انتظارات را در محیط مخصوص خود بکار برد تا بازسازی در انتها بیش از پیش دلنشین و متناسب شود.

بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز! 


از تیم اجرایی خود طرح سه بعدی محیط را بخواهید به شما کمک می کند که قبل از اجرای بازسازی منزل بتوانید محیط خود را ببینید و با اطمینان خاطر بیشتر در این راه هزینه کنید یا حتی آن را دوباره دچار تغییرات کنید، در انتخاب متریال سعی کنید انتخاب خود را به طرح اولیه محدود نکرده یا در یک روز پروژه انتخاب متریال های خود را نبندید و هر متریال را با دلیل و با وقت کافی در زمان مناسب با مشاوره با کارشناس خود در حین اجرای بازسازی انتخاب کنید.

بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز!

در بازسازی محدودیت بودجه دارید ؟

یکی از مهمترین دغدغه های روز بالانس کردن میزان بودجه مورد نظر با سلیقه و انتظارات نیز می باشد. پیشنهاد می کنیم ضمن اعلام بودجه مورد نظر خود بخواهید کارهای محیط لیست شود و تغییرات محیط اولیت بندی شود و با توجه به اولیت ها بودجه مورد نظر تقسیم و مدیریت شود و در قسمت هایی که در اولیت کمتری هستند از متریال های اقتصادی و طرح های ساده تر استفاده شود و بودجه شما دقیقا در قسمت های اصل کارتان صرف شود تا بازدهی بازسازی بالا برود.

بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز!

از مباحث فنی و تاسیساتی محیط خود غافل نشوید و در حین بازسازی از سلامت و کارایی درست آن ها مطمئن شوید تا پس از بازسازی مشکلی برای تاسیسات شما پیش نیاید و محیط در سرما و گرما بتواند از پس متراژ خود برآید و بهترین بازدهی خود را داشته باشد. سیم کشی های محیط خود از یاد نبرده و از کارشناسان خود بخواهید آن ها را چک و در صورت نیاز ترمیم یا تعویض کنند. بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز!

در انتخاب رنگ متریال های محیط دقت کنید تا علاوه بر زیبا بودن، برایتان خاص و دلپذیر باشد و بتوانید با آن رنگ کاملا ارتباط برقرار کنید. همواره به این نکته توجه کنید که وسایلی که انتخاب کرده اید، دارای رنگ هایی باشند که با هم سازگاری داشته باشند و در راستای تکمیل طراحی داخلی محیط شما باشد. مثلا یک میز ناهارخوری قرمز با صندلی زرد اصلا زیبا به نظر نمی رسد یا انتخاب ۲ رنگ برای کل محیط در طول زمان خسته کننده خواهد بود. می توان از تضاد رنگی استفاده کنید. مثلا اگر بخش زیادی از خانه شما سفید است. حال یک وسیله دکوری مشکی اگر در خانه قرار دهید هم دارای تضاد رنگی مناسب است و هم به اصطلاح به چشم می آید. بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز!

دکورها محیط را شلوغ می کنند؟

دکورهای متناسب با محیط خود انتخاب کنید، برخی در این باورند که دکورها محیط را شلوغ می کنند و علیرغم کارهای خوب دکورها کمتر به آن ها فکر می کنند در صورتی که می توان هر دکور را دقیقا با سبک مورد نظر طراحی کرد تا علاوه بر افزایش کارایی و به زیبایی محیط کمک بسزایی کند اما نکته اینجاست که هر محیط با توجه به متراژ، شکل پلان و سبک مورد نظر باید تعداد دکور آن و جای دکور ها مشخص شود چرا که جای گیری مناسب هر دکور و ظرافت آن در طراحی و بخصوص اجرا و استفاده از متریال مناسب از عوامل اصلی اصول دکوراسیون منزل نیز می باشد.

بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز!

همگام با دکور مناسب وسایل دکوری می توانند کار شما را تکمیل کنند اما ضمن انتخاب صحیح وسایل دکور باید در فضای صحیح خود نصب شوند تا کارایی لازم را دارا باشند زمانی یک وسیله تزیینی به چشم می آید که در جای درست خودش باشد.به نقاط کانونی خانه خود دقت کنید. معمولا وسایلی که در نقطه ی کانونی خانه قرار می گیرند، بیشتر در معرض دید هستند. نورپردازی مناسب جهت دیده شدن بهتر وسایل را فراموش نکنید چرا که هر محیط برای زیباتر شدن نیازمند نور دکوراتیو می باشد. وقتی که وسیله ای خریدید اما نور مناسب به آن نمیرسد چه فایده ای دارد؟ برای بهتر دیده شدن وسایل دکوری خودتان حتما آن را در جایی قرار دهید که نور مناسب به آن برسد و یا برای آن نورپردازی خاص صورت بگیرد. بازسازی منزل، تغییر دکوراسیون عید از همین امروز! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر دکوراسیون عید را از همین امروز آغاز کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..