تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




می توان با هنر از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد

امیر نعمتی گفت: اغلب آسیب های اجتماعی در جامعه نتیجه ناآگاهی خانواده هاست که اگر این خلاء را هنر بتواند جبران کند می تواند مانع بروز بسیاری از آسیب ها باشد.

امیر نعمتی کارگردان بسیجی جوان سینما و خالق اثر «به رنگ صلح» و «یاشایش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به فراگیر بودن هنر و تاثیر سریع آن بر افراد، افزود: با توجه به تاثیر پذیری و ارتباط هنر با مخاطب، می توان با هنر از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

وی تصمیم گیری و سیاست گذاری متولیان فرهنگی را در این خصوص مهم خواند و اظهار داشت: رسانه ملی و هنر سینما باید در مقابل جنگ نرم و رسانه های غرب که مستقیما دست بر بنیان خانواده ایرانی-اسلامی گذاشته است، مقابله کند.

این کارگردان جوان ادامه داد: در مقابل رسانه های غرب و امریکا -که ابزار مهم آن ها ماهواره برای تاراج ارزش های انسانی و اسلامی است- باید تمام قد ایستاد و این امر جز با تولید آثار هنری فاخر مقدور نیست.

نعمتی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند؛ «ما با سینما مخالف نیستیم بلکه با فحشا مخالفیم»، خاطرنشان کرد: هنر بدون فرهنگ سازی سرانجامی جز ابتذال ندارد و اگر هنر در مسیر درست هدایت شود به معنای کلمه می شود فرهنگ هنر را در جامعه پیاده کرد که مختص به یک هنر خاصی چون سینما نیست.

خالق اثر «به رنگ صلح» و «یاشایش» با تاکید به اینکه هنر نقش بسیار مهمی در فرهنگ و فرهنگ سازی در جامعه دارد، بیان کرد: هنر پیش از هر چیزی نیاز به بسترسازی مناسب دارد که دو مسئله مهم ایجاد زیرساخت ها و ساختارهای مناسب، مسئله اصلی فرهنگ سازی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «می توان با هنر از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..