تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارمند دانشگاه آزاد اسلامی عضو نمونه بسیج جامعه پزشکی استان قم شد

کارشناس مسئول گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به جهت همکاری مداوم و حضور مستمر در تیم پزشکی به عنوان عضو نمونه سازمان بسیج جامعه پزشکی معرفی و از وی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، منیره رموزی کارشناس مسئول گروه آموزشی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به جهت همکاری مداوم و حضور در تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

در متن لوح تقدیر وی که با امضای مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی قم و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم رسید آمده است:

بسیجی گرامی سرکار خانم منیره رموزی

جامعه زحمتکش بهداشت و درمان کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت با تکیه بر توانایی و دانایی توشه گرفته از عرق ملی و میهنی با امید تامین سلامت انسان ها مجدانه تلاش می نمایند. برسم قدردانی و به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق به شما بسیجی گرامی تبریک عرض می نماییم واین لوح تقدیر را به پاس شایستگی و لیاقت جنابعالی به ویژه در اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم به پیشگاه شما تقدیم می داریم. امید است با استعانت از درگاه احدیت در محل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم وتحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله »همانند گذشته در همه امور زندگی موفق و سربلند باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارمند دانشگاه آزاد اسلامی عضو نمونه بسیج جامعه پزشکی استان قم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..