تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن ویژه ائمه جماعات

دوره‌های تفسیر قرآن ویژه ائمه جماعات ناحیه شهید نواب در راستای گسترش برنامه های تفسیر قرآن در مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: حجت الاسلام حسینی از برگزاری، دوره تخصصی «تفسیر قرآن و تبلیغ» ویژه ائمه جماعات ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد.
وی بیان کرد: این دوره با مشارکت مؤسسه بین‌المللی وحیانی اسراء ویژه ائمه جماعات برگزار می‌شود تا برنامه‌های حوزه تفسیر در مساجد توسعه یابد.
مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، برگزاری دوره های تبلیغ و مهدویت و شرکت در جلسات خارج فقه را از دیگر برنامه‌هایی دانست که برای ائمه جماعات ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در نظر گرفته شده اند.
حسینی به دوره‌هایی که ویژه خدام در این ناحیه برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: آموزش بهداشت، ایمنی و حفاظت فیزیکی از جمله برنامه‌هایی است که برای خدام مساجد در حال برگزاری است.
یادآور می‌شود؛ ناحیه شهید نواب صفوی شامل مناطق شهرداری ۱۰، ۱۱، ۱۶ و ۱۹ می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن ویژه ائمه جماعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..