تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین هتل ۵ ستاره دنیا برای گربه ها

این هتل شیک دارای ۳۵ اتاق مخصوص برای گربه هاست .

صاحبان گربه ها می توانند از ۳ ساعت تا یکسال گربه های خود را در اختیار کارکنان هتل قرار دهند و سفرهای خود را به راحتی انجام دهند .

در طول روز کارکنان هتل گربه ها را نظافت می کنند و سه وعده غذا در اختیارشان قرار می دهند و ناخن هایشان را مرتب می کنند. اتاق های هتل به دوربین های مداربسته مجهز است و صاحبان گربه ها می توانند از اوضاع حیوان خانگی خود به خوبی اطلاع یابند.

هزینه هر شب اقامت گربه ها در این هتل ۵ ستاره ۳۷٫۵۰ دلار است .

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین هتل ۵ ستاره دنیا برای گربه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..