تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت دروازه‌بان اصلی حریف عربستانی استقلال

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فهد الشمری، دروازه‌بان تیم التعاون عربستان به دلیل پاره‌شدن عضله سرشانه کتفش تا دو هفته آینده باید تحت درمان باشد و قادر به شرکت در تمرینات گروهی  تیم خود نیست. تیم التعاون عربستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال تهران، الاهلی امارات و لوکوموتیو تاشکند رقابت می‌کند و 9 اسفند ماه سال جاری در هفته دوم این رقابت‌ها به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان خواهد رفت.

همچنین روزنامه الشرق‌الاوسط عربستان در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به انتشار مصاحبه اخیر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان تهرانی پس از پایان دربی 84 پرداخته و این تیتر را برای مطلب خود برگزیده است: برانکو از الهلال تیم صدرنشین لیگ عربستان می‌ترسد!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان به میزبانی تیم ایرانی 3 اسفند ماه سال جاری در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط پایتخت عمان برگزار خواهد شد. تیم الهلال هم‌اکنون صدرنشین لیگ عربستان است و پس از پایان بازی برابر پرسپولیس راهی ابوظبی امارات خواهد شد تا ضمن برپایی اردوی آماده‌سازی مهیای بازی برابر تیم الوحده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت دروازه‌بان اصلی حریف عربستانی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..