تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«استیون منوچین» به سمت وزیر خزانه داری آمریکا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی اِن اِن، مجلس سنای آمریکا به «استیون منوچین» مدیر پیشین «شرکت گلدمن ساکس» برای تصدی وزارت خزانه داری این کشور رأی اعتماد داد.

بدین ترتیب، منوچین در نهایت پس از یک فرآیند طولانی مدت و بحث برانگیز مورد تأیید قرار گرفت.

مجلس سنا در مراسم رأی گیری خود با ۵۳ رأی موافق در برابر ۴۷ رأی مخالف که تقریباً با خط مشی حزبی مطابقت داشت، به منوچین رأی اعتماد داد. در این میان،‌ سناتور «جو منچین» از ایالت «ویرجینیای غربی» تنها دموکراتی بود که به منوچین رأی موافق داد.

با توجه به ترکیب خاص مجلس سنا که در آن، جمهوریخواهان با در اختیار داشتن ۵۲ کرسی نسبت به دموکراتها- با ۴۸ کرسی- در اکثریت هستند، سناتورهای دموکرات نتوانستند از فرآیند تأیید منوچین ممانعت بعمل آورند. این در حالی است که جمهوریخواهان سابقه طولانی مدت منوچین در حوزه امور مالی و اقتصادی را می ستایند.

لازم به ذکر است که اعضای مجلس سنا پس از دادن رأی اعتماد به منوچین، برای تأیید گزینه موردنظر ترامپ جهت تصدی وزارت امور کهنه سربازان- «دیوید شالکین»- مراسم رأی گیری خود را آغاز نمودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««استیون منوچین» به سمت وزیر خزانه داری آمریکا منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..