تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوهری با گرفتن موهای همسرش، جلوی خودکشی او را گرفت!

زن جوان چینی پس از مشاجره با همسرش قصد داشت که خود را بکشد اما به شوهرش او را نجات داد.

تلاش زن برای خودکشی کردن

زن جوان پس از بگومگوی شدید با شوهرش به قصد خودکشی به پشت بام خانه رفته و خود را از بالای بام خانه به پایین پرت می کند، شوهرش در عرض چند ثانیه رسیده و با گرفتن موهای زنش، مانع خودکشی او می شود!

یکشنبه گذشته بین زوج چینی مشاجره ای در میگیرد. زن جوان در اوج عصبانیت به بام ساختمان رفته قصد پریدن از سقف آپارتمان را میکند که فاصله اش تا زمین بیشتر از ۲۰ متر بوده است. زن جوان خودش را پرت میکند…

اما در آخرین لحظات همسر زن جوان او را از موهایش بین زمین و آسمان میگیرد. تا رسیدن نیروهای امداد پلیس به مدت ۳ دقیقه در همان وضعیت او را حفظ میکند.


آویزان ماندن زن و تلاش برای نجات وی

آویزان ماندن زن و تلاش برای نجات وی

مامور پلیسی که به کمک زوج چینی رفت در مصاحبه ای گفت: اگر چند ثانیه دیرتر رسیده بودیم به هیچوجه امکان نجات زن جوان وجود نداشت.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: cafeturk.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوهری با گرفتن موهای همسرش، جلوی خودکشی او را گرفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..