تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

 به گزارش خبرنگار فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت  تایوانی HTC به عنوان یکی از شرکت های مطرح  در  بازار تلفن های هوشمند اندروید  است که رقیب سرسختی برای سایر غول های این عرصه به شمار می رود. این شرکت در  نوامبر سال 2015 گوشی HTC One A9 را  به بازار عرضه کرد. گوشی که خیلی ها  آن را به عنوان یک آیفون اندرویدی که دارای نصف قیمت بود دانستند.

گوشی Huawei Honor 8 نیز در جولای  سال 2016 به بازار عرضه شد. این گوشی که به عنوان یک گوشی میان رده به حساب می آمد با طراحی جذاب  و کیفیت خوب خود، نظر کاربران را به خود جلب کرد.
در این مطلب قصد داریم این دو گوشی  را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهیم.

طراحی

جنس بدنه گوشی HTC One A9 فلز و جنس بدنه گوشی Huawei Honor 8  از شیشه است.  

هر دو گوشی  دارای قابیلت شارژ سریع و همچنین مجهز به سنسور اثر انگشت هستند.

گوشی HTC One A9   حدود 143 گرم  وزن  و گوشی  Huawei Honor 8  نیز  153 گرم وزن دارد.

مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

صفحه نمایش

گوشی HTC One A9  دارای صفحه نمایش 5.0 اینچی  از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920 با فناوری محاحظ  Coring Gorilla Glass3 و با قابلیت مولتی تاچ است.

مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

Huawei Honor 8 نیز دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع LTPS  با رزولوشن 1080 در 1920 است و با قابلیت مولتی تاچ یا چند لمسه است.
دوربین

گوشی HTC One A9    دارای دوربین 13مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در عقب و دوربین 4 مگاپیکسلی جلو با دیافراگم f/2.4 است. ( توضیح اینکه هر چقدر عدد دیافراگم کوچکتر باشد نور بیشتری به سنسور دوربین می رسد و در نتیجه عکس هایی با کیفیت بهتر ثبت می شود.)

دوربین این گوشی دارای  فوکوس لمسی، فوکوس خودکار تشخیص صورت،  فلش LED   (dual tone) و تصویربرداری با کیفیت HDR ( این قابلیت برای کاربر امکان گرفتن عکس سلفی در نور کم را فراهم می کند.)

دوربین این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت  1080p  با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. 

مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

گوشی Huawei Honor 8 نیز دارای دوربین  12 مگاپیکسلی با  دیافراگم f/2.2 در عقب  و دوربین 8 مگاپیکسلی جلو با دیافراگم f/2.4  می باشد.

دوربین این گوشی نیز دارای قابلیت  فوکوس خودکار، فوکوس لمسی،  فوکوس تشخیص چهره، فلش LED  از نوع dual tone  است و همچنین قابلیت تصویربرداری با کیفیت HDR را داراست. همچنین دوربین گوشی LG G5   توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم  و 60 فریم در ثانیه  را دارد.

مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

نرم افزار

گوشی HTC One A9 با نسخه  اندروید 6.0.1  مارشمالو به بازارعرضه شده است که امکان آپگریت به اندروید 7.0 نوقا را دارد.

مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

 گوشی Huawei Honor 8  نیز با اندروید نسخه 6.0.1 مارشمالو به بازار عرضه شده است که امکان آپگریت به اندروید 7.0 نوقا را دارد.
 
سخت افزار

 گوشی HTC One A9 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 617 است. باتری آن 2150 میلی آمپری و غیر قابل تعویض توسط کاربر بوده و در دو مدل  با حافظه داخلی 16GB با رم 2 گیگ و حافظه داخلی 32GB با رم 3 گیگ عرضه شده است و قابلیت افزایش حافظه با میکرو اس دی  تا 256GB را دارد.

مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

گوشی Huawei Honor 8  نیز مجهز به پردازنده HiSilicon Kirin950 است. دارای باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپری غیر قابل تعویض است. این گوشی نیز در دو مدل با حافظه داخلی 32/64GB با رم 4 گیگ عرضه شده است و  قابلیت افزایش حافظه با میکرو اس دی تا 256GB را دارد.مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

رنگ و قیمت

گوشی HTC One A9  در رنگ های خاکستری، نقره ای، طلایی، قهوه ای پررنگ با قیمت 310 یورودر بازار موجود است.

مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

 گوشی Huawei Honor 8   نیز در رنگهای  سفید صدفی، مشکی ، طلایی ، صورتی و آبی با قیمت 400 یورو در بازار موجود است.مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8

گزارش از  حسین فلاحی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه گوشی های اچ تی سی one A9 و هواوی Honor 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..