تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال‌های پیش موقع پخش بعضی سریال‌ها،خیابان‌ها خالی می‌شد اما حالا...

سال‌های پیش موقع پخش بعضی سریال‌ها،خیابان‌ها خالی می‌شد اما حالا...

فرهنگ > تلویزیون - نفیسه روشن، بازیگر در روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: من سال گذشته در سریالی بازی کردم. بعد از اتمام آن پروژه متوجه شدم، کمتر کسی آن سریال را دیده است.

 متأسفانه شرايط به‌گونه‌اي است که نه سريال‌ها ديده مي‌شوند و نه خروجي قابل اعتنايي در اين کارها مي‌توان ديد.

خاطرم هست در سال‌هايي براي پخش سريال «نرگس» در پارک‌ها «ال‌سي‌دي» نصب مي‌کردند و مردم رأس يک ساعت خاص، اين سريال را مي‌ديدند.

در ميان تجربه‌هاي خودم هم سريال «اغما» و «ميوه ممنوعه» در ماه مبارک رمضان خيلي مورد توجه قرار مي‌گرفتند و در زمان پخش اين سريال‌ها، خيابان‌ها خلوت مي‌شدند.

يادم هست بعد از سريال  «مثل هيچ‌کس» که در ماه مبارک رمضان پخش مي‌شد، شخصا بابت نقشي که ايفا کرده بودم (ايفاي نقش اشرف‌السادات) بارها در خيابان فحش و ناسزا شنيدم؛ البته آن فحش‌ها من را ناراحت نمي‌کرد. تأثير اين کارها تا به اين حد بود. امروز، مردم سريال‌هايي که در سال‌هاي 88 تا 89 کار کرده‌ام را يادشان است اما سريالي را که سال گذشته داشتم اصلا به ياد ندارند.

بايد چاره‌اي انديشيد وگرنه مخاطبان تلويزيون هر روز کمتر از روز قبل خواهند شد. انتخاب من در سال‌هاي اخير، راهي را پيش رويم گذاشت که نتيجه‌اش حضور کم‌رنگم در تلويزيون بود. متأسفانه در سال‌هاي اخير به ‌دليل وجود مشکلات مالي، ميزان توليد سريال خيلي بالا نيست. 
چند سال قبل که سر ضبط سريال «ساختمان 85» آقاي مهدي فخيم‌زاده بودم، سريال «نابرده‌رنج» آقاي عليرضا بذرافشان، «دلنوازان» آقاي حسين سهيلي‌زاده و «رستگاران» آقاي سيروس مقدم همگي به من پيشنهاد شدند، يعني در يک بازه زماني، من به‌عنوان يک هنرپيشه با چند پيشنهاد خوب مواجه مي‌شدم. من سر سريال «قفسي براي پرواز» بودم و به صورت همزمان در سريال «دارا و ندار» هم حضور داشتم اما درحال‌حاضر دو سالي است توليد سريال‌هاي خوب خيلي کم شده و امروزه بيشتر سري دوم و سوم سريال‌هاي گذشته ساخته مي‌شوند. من از سال 86 با تهيه‌کننده‌ها و کارگردان‌هاي بي‌نظيري همچون سيروس مقدم، حسن برزيده، مهدي فخيم‌زاده، محمدحسين لطيفي، مهدي کرم‌پور، مازيار ميري، عليرضا افخمي و... کار کردم و به نظرم در آن سال‌ها هميشه نمره 20 داشتم. دانش‌آموزي که هميشه نمره 20 گرفته در مواجهه با نمره 15، شکست را پيش چشمانش احساس مي‌کند. متأسفانه در پيشنهادهاي اخير، امکان بروز احساس تفاوت نقش و تفاوت فضا وجود نداشت.

57302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال‌های پیش موقع پخش بعضی سریال‌ها،خیابان‌ها خالی می‌شد اما حالا...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..