تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت/دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد/رئیس زیاد داریم

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مطلب نیم نگاهی داریم به روزنامه های اقتصادی و همچنین صفحات اقتصادی برخی روزنامه های کشور و تیترهای آنها را برای شما مرور می کنیم.روزنامه تجارت در صفحات امروز خود به عناوینی همچون ؛

کشف 13 میدان گازی و نفتی جدید در دولت یازدهم، ییلاق آبی تهران مثبت شد، نگاه آبی ها به اعتبارات صندوق توسعه ملی، برابر شدن تولید روزانه گاز ایران و قطر در پارس جنوبی، متروی تهران به ایستگاه قطار متصل می شود، اسکان 3 هزار مسافر گرفتار برف جاده ها در راهدار خانه ها، ابهام در نحوه ساخت 231 ساختمان بلند مرتبه تهران، صنعت فولاد در آستانه تحول بزرگ، خودروسازان به دنبال ارتقای استاندارد باشند، می پردازد.

نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت /دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد/ملاقات فولادساران در تهران

روزنامه دنیای اقتصاد این عناوین را برای صفحه نخست خود انتخاب کرده است؛
 
زخم های صنعت فولاد، توقف شارژ مسکن از بورس، عبرت عربی از روابط بانکی، ضربه گیر صعود بورس، واقعیت های نرخ سود، بسته ضد ایرانی نتانیاهو برای ترامپ، دو مقایسه صنفی در آستانه عید، پایین ترین بهای دلار در 23 روز گذشته و پردرآمدترین فرصت های شغلی تکنولوژی.

این روزنامه همچنین از  ملاقات فولادساران در تهران،  سخن گفته و نوشته:

فولادسازان جهان امروز در تهران گرد هم می‌آیند تا برای هفتمین دوره متوالی سیاست‌ها و آینده این صنعت را بررسی کنند. تلاش فراوان دولت‌های مختلف برای توسعه صنعت فولاد، این صنعت را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف استراتژیک دولتی مطرح کرده است و برنامه رسیدن به ظرفیت 55 میلیون تن فولاد در سال تا افق 1404، نشان از اهمیت آن برای تصمیم‌گیران اقتصادی دارد. با توجه به اینکه فولاد را یک کالای کاملا جهانی می‌دانند، بزرگان فولاد جهان قرار است با تعامل با هم ضمن بررسی آینده صنعت فولاد به‌عنوان صنعتی پیش‌برنده در توسعه صنعتی کشور، راهکارهای مناسب را برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رفع تنگناهای این صنعت بررسی کنند. در همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار که به ابتکار «دنیای اقتصاد» برگزار می‌شود، تلاش می‌شود تا با برگزاری گردهمایی متشکل از تمامی فعالان صنعت فولاد اعم از دولتی و بخش خصوصی، مکانی برای تبادل اطلاعات برای بازیگران اصلی این صنعت فراهم شود. در این همایش که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی معدنی خاورمیانه نام می‌برند، چهار گروه اصلی «تحلیلگران و فعالان بازار فولاد»، «سرمایه‌گذاران»، «تامین‌کنندگان و صاحبان تکنولوژی» و «تولیدکنندگان» برتر دنیا از کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، اتریش، ترکیه و ... حضور خواهند داشت.
 
بزرگ‌ترین گردهمایی فولادی خاورمیانه برای هفتمین دوره متوالی برگزار می‌شود. بزرگان صنعت فولاد جهان امروز در تهران گردهم می‌آیند تا سیاست‌ها و آینده این صنعت را در سال 2017 بررسی کنند. صنعت فولاد طی سه دهه گذشته در راس برنامه‌های توسعه‌ای و اهداف کلان اقتصادی کشور قرار داشته است. اما در چند سال گذشته مشکلات عدیده صنعت فولاد باعث شد آهنگ رشد این صنعت کند شود؛ به‌طوری که سال 2015 را بدترین سال برای فولاد جهان ارزیابی می‌کنند که تا اوایل سال 2016 نیز تداوم داشته است. اما در ماه مارس 2016 در نتیجه برخی تحولات، از جمله سیاست‌های انبساطی دولت چین که منجر به کاهش صادرات فولاد این کشور شد، افزایش قیمت‌ها در بازارهای جهان رخ داد. تغییرات قیمتی در بازار فولاد، منجر به افزایش دوباره تولید از سوی برخی از فولادسازان جهان شد و عملا رشد 7/ 0درصد تولید این محصول استراتژیک در سال 2016 را نسبت به سال ماقبل آن رقم زد. به اعتقاد کارشناسان، این اتفاقات به غیر از اینکه نوید سال خوبی را در حوزه فولاد می‌دهد، این موضوع را نیز یادآوری می‌کند که به دلیل سرعت اتفاقات، تحلیل‌هایی که پیش از این به‌صورت سالانه در این صنعت مطرح می‌شد، باید از این پس به‌صورت کوتاه مدت (فصلی) ارائه شود. به همین منظور گروه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد» در هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار که قرار است امروز (سه‌شنبه 26 بهمن) و فردا (چهارشنبه 27 بهمن) در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شود، از بولتن تحلیلی «دنیای فولاد» رونمایی می‌کند که چشم‌انداز بازار فولاد و سنگ آهن ایران در سال 96 در آن بررسی شده است. در این همایش از چهار گروه اصلی تحلیلگران و فعالان بازار فولاد، سرمایه‌گذاران، تامین‌کنندگان و صاحبان تکنولوژی و تولیدکنندگان برتر دنیا دعوت شده تا در تعامل با تصمیم گیران، تولیدکنندگان، صاحبنظران و فعالان بازار فولاد بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رفع تنگناهای این صنعت ایجاد کنند.

در بخش تحلیلگران بازار فولاد می‌توان به حضور Cihan Akdenizs از انجمن فولاد ترکیه اشاره کرد. با توجه به اینکه ترکیه رقیبی برای فولاد ایران محسوب می‌شود، قرار است وضعیت بازار و استراتژی این کشور در همایش امسال بررسی شود. اما از شرکت‌هایی که به هر دو گروه سرمایه‌گذاری و صاحب تکنولوژی تعلق دارند، می‌توان به دانیلی ایتالیا و SMS Group آلمان اشاره کرد. از این دو شرکت که به دنبال توسعه سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی خود به ایران هستند، «جیانپترو بندیتی» (Gianpietro Benedetti)، مدیرعامل شرکت دانیلی و «برکارد دامن» (Burkhard Dahmen)،مدیر عامل SMS Group در همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار سخنرانی خواهند کرد. موضوع سخنرانی مدیرعامل دانیلی ایتالیا، سرمایه‌گذاری‌های شرکت دانیلی در توسعه فولاد ایران است و مدیرعامل SMS Group آلمان نیز در مورد فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد ایران سخنرانی خواهد داشت. از دیگر صاحبان تکنولوژی و تامین‌کنندگان بزرگ حاضر در این همایش می‌توان به شرکت سارایه اسپانیا و شرکت اینتکو اتریش اشاره کرد. «خاویر اسکیروز» (Javier Esquiroz)، از مدیران ارشد گروه سارایه در این همایش در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فولاد ایران صحبت خواهد کرد. Harald Holzgruber،رئیس هیات مدیره اینتکو اتریش نیز از جمله سخنرانان اصلی این همایش است که درخصوص برنامه‌های اینتکو به منظور سرمایه‌گذاری و مشارکت در صنعت فولاد ایران سخنرانی خواهد داشت.

علاوه بر این افراد که در هیات‌های مختلف در هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار حضور خواهند داشت، بزرگان صنعت فولاد ایران و تصمیم‌گیران ارشد از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق‌نوری، رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی؛ محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ مهدی کرباسیان، معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ علیرضا بختیاری، مدیرمسوول گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد و دبیر کمیته راهبردی همایش فولاد در این همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

سخنران دیگر این همایش، سعید محمد‌زاده، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که موضوع سخنرانی وی «حمل و نقل گلوگاه صنعت فولاد» است. حامد سلطانی‌‌نژاد، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران نیز درخصوص فرصت‌های بورس کالا در ایجاد رونق در بازار فولاد سخنرانی خواهد کرد. محمد ابکاء مدیرعامل شرکت مهندسی بین‌المللی فولادتکنیک نیز در مورد پایش طرح جامع فولاد کشور (وضعیت، مشکلات و چالش‌های طرح 55 میلیون تن) صحبت خواهد کرد. حمید طاهری‌زاده، نایب رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، دیگر سخنران این همایش است که در مورد مشکلات و دغدغه‌های بخش خصوصی صحبت خواهد کرد.

علاوه بر سخنرانی‌های کلیدی برگزاری یک پنل آزاد با موضوع فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت فولاد از دیگر برنامه‌های روز اول همایش است. مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو؛ جعفر سرقینی، معاون امور معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛ محمود اسلامیان، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران؛ قدیر قیافه، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران؛ حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران؛ سعید محمدزاده، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ بهرام شکوری، رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران از جمله اعضای این پنل هستند. در همایش امسال قرار است 24 کارگاه آموزشی نیز در روز دوم همایش برگزار شود. «دانیلی» ایتالیا، «سارایه» اسپانیا، «اینتکو» اتریش و «اس‌ام‌اس» آلمان از جمله شرکت‌های خارجی هستند که در همایش امسال کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند. شرکت فولاد مبارکه نیز قرار است در مورد مشکلات کیفی و چالش‌های فراروی صنعت فولاد کشور با واردات فولادهای نامرغوب به کشور کارگاه برگزار کند. از دیگر عناوین کارگاه این شرکت، آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه محصولات پوشش‌دار (ورق‌های گالوانیزه، رنگی و قلع‌اندود) است. شرکت فولاد تکنیک دو کارگاه آموزشی با موضوعات «پایش طرح جامع فولاد کشور» و «چشم‌انداز بازار در سال 96» برگزار خواهد کرد. معرفی خدمات جدید بورس کالا نیز عنوان کارگاه شرکت بورس کالای ایران است. فرآیند احیای مستقیم و افزایش ظرفیت پلنت‌های احیای مستقیم نیز عنوان کارگاه شرکت ایریتک در هفتمین دوره همایش فولاد است. انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نیز قرار است در این دوره کارگاهی را با موضوع چالش‌های فرآوری واردات فولادهای نامرغوب به کشور و معرفی مدل ارزیابی IR-Marketing برگزار کند.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز از دیگر شرکت‌هایی است که در این همایش به برگزاری کارگاه خواهد پرداخت. در حاشیه این همایش نیز 50 شرکت داخلی و خارجی طی دو روز برگزاری همایش در نمایشگاه جانبی شرکت می‌کنند. هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار با ابتکار «دنیای اقتصاد»، قرار است امروز و فردا در تهران برگزار شود. در هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران قرار است به سه موضوع اصلی شامل رقابت‌پذیری بر اساس قیمت تمام شده، الزامات صادرات و بازارهای منطقه برای محصولات داخلی، پیش‌بینی قیمت محصولات فولادی و مواد اولیه در سال 96 پرداخته شود.

نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت /دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد/ملاقات فولادساران در تهران

گروه اقتصادی روزنامه شرق در صفحه خود به روایتی از شریعتمداری از آرامش در بازار می پردازند و می نویسند:

کاهش تعرفه، انتخاباتی نیست:

ششمین اجلاس هيئت نمایندگان اتاق اصناف در حالی برگزار شد که کمتر از دو ماه تا عید نوروز فاصله باقی است. معاون اجرائی رئیس‌جمهور و رئیس ستاد تنظیم بازار که در این اجلاس حضور یافته بود از آرامشی گفت که بر این بازار حاکم است و البته به انتقادات و گلایه‌های مسئولان اصناف نیز گوش سپرد. محمد شریعتمداری همچنین لابه‌لای سخنان خود از دردسرهای قانون انتزاع گفت که اصناف را در حوزه کشاورزی از هم پاشیده است. رئیس اتاق اصناف هم در این اجلاس از اینکه در کشور رئیس زیاد داریم و هر نهادی ساز خودش را کوک می‌کند انتقاد کرد و گفت: «تنها کسانی که به بازی گرفته نمی‌شوند، مردم هستند».

‌دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد

معاون اجرائی رئیس‌جمهور معتقد است با اجرای قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی تنظیم بازار این محصولات با مشکل مواجه شده و اصناف از هم پاشید که البته دولت تصمیمی برای تغییر این قانون ندارد و برای هماهنگی بیشتر وزارتخانه‌های صنعت، معدن، تجارت و جهاد کشاورزی اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

محمد شریعتمداری، رئیس ستاد تنظیم بازار، در ششمین اجلاسیه هيئت نمایندگان اتاق اصناف اظهار کرد: زمانی‌که وزارتخانه‌های صنعت و تجارت با یکدیگر ادغام شد، تصور می‌کردیم که دولت کوچک‌تر می‌شود؛ اما برخی ناهماهنگی‌ها صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به قوانین جدیدی که در حوزه کشاورزی در مجلس تصویب شد، اشاره کرد که بخشی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره تنظیم بازار از آن منتزع شد و به وزارت جهاد کشاورزی انتقال یافت و در واقع نظام واحد صنفی از هم پاشید.   وی افزود: البته وزیر جهاد کشاورزی با تفاهم‌نامه‌ای جلوی این ازهم‌پاشیدگی را گرفت؛ وگرنه وزارت جهاد کشاورزی از نظر قانونی این اختیار را داشت که در تنظیم بازار نقش بیشتری داشته باشد. از‌هم‌پاشیدگی و آشفتگی تا این حد است که به‌عنوان مثال تولید و تنظیم بازار شیر از نظر قانون جزء اختیارات وزارت جهاد کشاورزی است؛ اما اگر توت‌فرنگی به آن اضافه شود، به وزارت صنعت مربوط می‌شود.

شریعتمداری ادامه داد: در موضوع قانون انتزاع مسئله‌ای به تصویب رسید که خودمان در تفسیر آن مانده‌ایم؛ به‌گونه‌ای‌که هر وقت درباره تنظیم بازار صحبت می‌کنیم، می‌گوییم در مرحله عمده‌فروشی به وزارت جهاد کشاورزی برمی‌گردد و در بخش خرده‌فروشی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این در حالی است که ثبت سفارش کالا در اختیار وزارت صنعت قرار دارد و همه اینها نشان می‌دهد که ازهم‌گسیختگی در نظام تنظیم بازار وجود دارد و امروز به جایی رسیده‌ایم که پس از ٤٠ سال در حوزه تنظیم و روابط بازار و دولت در ابتدای راه قرار داریم.

رئیس ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: در کنار فعالیت دولت یازدهم شرایط بدی در کشور وجود داشت؛ چراکه بی‌ثباتی در بازار وجود داشت و هر لحظه قیمت‌ها تغییر می‌کرد و جالب‌تر اینکه متهم ردیف اول در این زمینه اصناف اعلام می‌شد؛ در‌حالی‌که امروز اصناف همان اصناف گذشته هستند و بازار شاهد ثبات است. معاون اجرائی رئیس‌جمهور تأکید کرد: هیچ کمبودی از نظر کالاهای مورد نیاز شب عید وجود ندارد و مسئولیت تنظیم بازار شب عید مجموعه نظام صنفی کشور است که البته برای هماهنگی بیشتر وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در حوزه تنظیم بازار اقداماتی در دستور کار قرار گرفته و جلساتی در حال برگزاری است و هم‌اکنون در عموم کالاها شرایط مطلوبی برای این بازار شب عید وجود دارد و آرامش در بازار حکمفرماست.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های نظارت بر بازار در استان‌ها با ریاست فرمانداری در حال برگزاری است و مسئله تنظیم بازار تحت نظارت کامل قرار دارد، گفت: در زمینه قانون شخصا نظر خودم را اعلام کردم و دولت در این زمینه تصمیمی اتخاذ نکرده است؛ اما برای بخش‌هایی از دولت در راستای تنظیم روابطی که احیانا در برخی بخش‌ها با تداخل و موازی‌کاری فعالیت مواجه‌اند، باید اقداماتی در دستور کار قرار گیرد که در راستای هماهنگی بیشتر این بخش‌هاست.

معاون اجرائی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور به سمت رونق حرکت می‌کند، گفت: این امر به معنی آن نیست که در برخی از شاخه‌ها رکود نداریم؛ اما در مجموع اقتصاد ایران در حال رشد است؛ البته سهم بخش‌های مختلف از این رشد متفاوت است.

‌کاهش تعرفه ربطی به انتخابات ندارد

شریعتمداری همچنین درباره کاهش تعرفه کالاهای اساسی گفت: هر تغییر در نظام تعرفه‌ای بنا به قانون فقط با پیشنهاد وزرای تولیدی ذی‌ربط قابلیت طرح در دولت دارد؛ یعنی اگر هر‌کدام از اقلام تعرفه‌ای را تغییر دهیم که جزء کالاهای کشاورزی باشد، قانون‌گذار مکلف کرده که فقط با پیشنهاد وزارت کشاورزی این اقدام صورت گیرد و اگر این اقلام جزء کالاهای صنعتی و معدنی باشند، تنها با پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه دولت قابل طرح و رسیدگی است؛ بنابراین میزان تعرفه‌ها با باطل‌شدن این مراحل مصوبه اخیر ابلاغ شد. معاون اجرائی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آرامش در بازار حاکم است، گفت: کاهش تعرفه هشت قلم کالا با نظر وزرای مربوطه انجام شده و ربطی به انتخابات ندارد.

رئیس زیاد داریم

رئیس اتاق اصناف ایران هم در این اجلاس در واکنش به برگزاری نمایشگاه‌های فصلی بدون هماهنگی با اتاق اصناف ایران گفت: گرفتاری ما این است که در کشور رئیس زیاد داریم و هر نهادی ساز خودش را کوک می‌کند و حرف خود را می‌زند و تنها کسانی که به بازی گرفته نمی‌شوند، مردم هستند. به گزارش خبرگزاری‌ها، علی فاضلی اظهار کرد: بودجه اتاق اصناف ١٦ میلیارد تومان است که ٧٠ درصد آن خرج پرسنل می‌شود و این رقم قابل‌مقایسه با اتاق ایران نیست.

وی در واکنش به اظهارات یکی از اعضای هیئت نمایندگان درباره ایجاد دو بانک جدید با همکاری کشورهای دیگر گفت: در‌حال‌حاضر ما نیاز به بانک نداریم و تعداد بانک‌ها در کشور زياد است و باید اذعان کرد که بسیاری از مشکلات ما ناشی از تعدد این بانک‌هاست؛ باید به اصلاح نظام بانکی بپردازیم و آن را در دستور کار قرار دهیم. رئیس اتاق اصناف ایران همچنین خبر داد: با تصمیم دولت، سه کالای اساسی برنج، شکر و روغن از طریق نمایشگاه‌های بهاره در اختیار مردم قرار می‌‌گیرد، هرچند باید اذعان کرد در این کالاها کمبودی نداریم.

تعداد ساختمان‌های فرسوده و ناایمن در کشور  زیاد است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این اجلاس گفت: تعامل میان اتاق‌های اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت به آرامش و ثبات در بازار منجر می‌شود. علی فیاض افزود: اصناف باید بدانند که فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت در اتاق‌های اصناف استان‌ها و شهرستان‌ها، رقیب اصناف نیستند؛ بلکه دوست و همیار آنان خواهند بود و در سایه تعامل می‌توانیم از حجم مشکلات کاسته و برای رفع آن بکوشیم. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو اشاره کرد و افزود: حادثه پلاسکو تجربه تلخی بود، هم برای کسبه و هم برای مردم؛ اما درواقع هشداری برای سازمان‌ها و ارگان‌های کشور  به‌شمار می‌آید. وی تأکید کرد: ضرورت دارد تا براي ایمنی واحدهای تجاری و صنفی جدی‌تر وارد عمل شویم تا دیگر شاهد این دست اتفاقات نباشیم. به گفته فیاض، در‌حال‌حاضر در  بسیاری از استان‌های بزرگ کشور ساختمان‌های فرسوده‌ای که در معرض خطر و فاقد ایمنی و استاندارد کافی هستند، زیاد داریم که باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع خطر از این واحدهای صنفی اقدام کنیم.

تهیه دستورالعمل شناسایی واحدهای صنفی ناایمن

سرپرست معاونت اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت نیز در این اجلاس با اشاره به تهیه دستورالعمل شناسایی واحدهای صنفی ناایمن گفت: برای کنترل قیمت کالاهایی که بیشتر از نرخ تورم افزایش داشته‌اند، تصمیماتي جدی گرفتیم. یدالله صادقی با اشاره به حادثه دلخراش پلاسکو گفت: دستوالعمل شناسایی واحدهای صنفی و مجتمع‌های تجاری ناایمن و فرسوده در دستور کار قرار گرفته و برای اجرای این دستورالعمل، هماهنگی‌های لازم با اتاق اصناف ایران انجام شده است.

این روزنامه همچنین از تست خودرو ساینا اتوماتیک توسط نعمت زاده، جزئیات کشف 13 میدان جدید نفت و گار در ایران، بال های سرخود باز می شود، زمان واریز حقوق کارمندان و یارانه اسفند ماه اعلام شد و نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت نوشته است:

وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد  است که خدمت به مردم وظیفه است و بازنشستگی ندارد و هرآن‌قدر که توان داشته باشد، برای خدمت به کار می‌گیرد.
ف
رزاد خلفی، مدیر مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره بازنشستگی وزیر صنعت، معدن و تجارت تا سال آینده گفت: محمدرضا نعمت‌زاده در برابر اصرار و ابراز تمایل دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین همایش خودرو به آنها تأكيد کرد برگزاری این همایش در هر صورت حتی در صورت بازنشستگی وی باید ادامه یابد.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت همواره تأكيد دارد در راه خدمت به مردم نباید خسته و ناامید شد و تداوم مسئولیت‌ها با بزرگان نظام است. خلفی گفت: وزیر معتقد است که خدمت به مردم وظیفه است و بازنشستگی ندارد و هرآن‌قدر که توان داشته باشد، برای خدمت به کار می‌گیرد.

نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت /دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد/ملاقات فولادساران در تهران

روزنامه اطلاعات نیز در صفحه خود به عناوینی همچون؛ چرا اشتغال مهمترین چالش اقتصاد است، حقوق شهروندی بستری برای طراحی توسعه اشتغال، مزایای معامله زعفران ایرانی در بورس کالا، امکان تامین مالی و پوشش ریسک فعالان بازار زعفران و آخرین تغییرات قیمت سهام در بورس تهران می پردازد.نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت /دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد/ملاقات فولادساران در تهران

روزنامه ابرار اقتصادی نیز در صفحه نخست از لهستان به دنبال امضای قرارداد بلند مدت خرید نفت از ایران، سازمان هواپیمایی اعتبار دومین ایرابس 330 را تایید کرد، افزایش 13 میلیارد تومانی بودجه دولت برای حوادث غیر مترقبه، امکان افتتاح حساب ریالی برای خارجی ها فراهم شد، درآمد صنعت پتروشیمی 660 میلیون دلار کاهش یافت و رقم نجومی تخلفات نفتی احمدی نژاد سخن گفته است.نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت /دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد/ملاقات فولادساران در تهران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفت/دولت تصمیمی برای تغییر قانون ندارد/رئیس زیاد داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..