تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقابله با ریزگردها در سال ۹۶ بودجه ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، جلیل مختار در خصوص اعتبارات استان خوزستان در بودجه ۹۶، با بیان اینکه منابعی برای ریزگردها و آلودگی هوای استان خوزستان تاکنون درنظر گرفته نشده است، افزود: متاسفانه بودجه پیشنهادی دولت برای استان خوزستان برای سال۹۶ نسبت به سال‌های گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است از این رو تلاش شد در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق این میزان به نوعی جبران شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی‌های این استان نیز بسیار ضعیف در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: نمایندگان نسبت به توزیع مجدد و افزایش منابع درخواست‌هایشان را مطرح کردند، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دستوری را به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق بودجه مبنی بر افزایش اعتبارات این استان ارائه کردند.

مختار با انتقاد از اینکه در بخش‌های مختلف استان خوزستان همچون برق، آب و... توزیع منابع عادلانه نیست، تاکید کرد: در حالی که برخی استان‌ها از اعتبارات بسیاری برخوردارند اما استان خوزستان با وجود مهاجرپذیر بودن و وجود مشکلاتی همچون گرد و غبار از نظر اعتبارات با مشکلات زیادی روبرو است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دولت برای بودجه استان خوزستان بسیار اندک بود اما در کمیسیون تلفیق بودجه تغییراتی به پیشنهاد نمایندگان و بنابر دستور رئیس مجلس انجام گرفت، گفت: به رغم تذکرات بسیار برای رفع ریزگردها و آلودگی هوای خوزستان هیچ منابعی در نظر گرفته نشده است بنابراین نمایندگان استان خوزستان امیدوارند با تصویب لایحه هوای پاک ردیف‌هایی جهت تامین منابعی برای رفع ریزگردها و آلودگی هوای خوزستان ایجاد شده تا بتوان آنها را مطالبه کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: ریزگردها در روزهای اخیر موجب ایجاد مه، افزایش ریزگردها و در برخی مناطق منجر به قطعی برق شد به نوعی که برخی نیروگاه‌ها دچار مشکل و از مدار خارج شدند، در حالی که برق محرکه اصلی صنعتی کشور است و قطعی آن سبب شد تا خوزستان دچار بحران شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقابله با ریزگردها در سال ۹۶ بودجه ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..