تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مالزی: آزمایش موشکی کره شمالی ناقض قطعنامه های سازمان ملل است

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه ای با محکوم کردن آزمایش موشکی کره شمالی، تصریح کرد: این یکی دیگر از نقض های آشکار قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل توسط دولت سوسیالیستی کره شمالی است.
مالزی با ابراز تاسف عمیق از این آزمایش موشکی پیونگ یانگ، آن را به منزله 'تهدید بزرگ برای صلح و امنیت جهانی' دانست و تاکید کرد: اقدامات کره شمالی تنها به افزایش تنش ها در منطقه انجامیده و مانع چشم انداز صلح در شبه جزیره کره و جهان می شود.
براساس گزارش ها، موشک 'پوک ‌کوک ‌سانگ -2' کره شمالی روز یکشنبه از یک 'پرتاب‌گر متحرک' و با استفاده از 'سوخت جامد' و 'موتور جدید تولید داخل' پرتاب شده‌ و یک موشک میان‌برد تا دوربرد است.
پیونگ ‌یانگ با تحریم ‌های سازمان ملل و تحریم‌ های یک‌ جانبه از سوی کشورهایی مانند آمریکا روبه ‌رو است.
شورای امنیت سازمان ملل نیز به اتفاق آرا آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را محکوم و پیونگ یانگ را به اتخاذ 'تدابیر مهم' تهدید کرد.
مالزی در بیانیه اش از کره شمالی خواست آزمایش های موشکی بیشتر را متوقف و از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد به طور کامل پیروی کند.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مالزی: آزمایش موشکی کره شمالی ناقض قطعنامه های سازمان ملل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..