تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنفولانزا حاد پرندگان بلای جان صادرات شد

رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ناصر نبی پور رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت آنفولانزای حاد پرندگان اظهار داشت: طی چند ماه اخیر با شیوع آنفولانزای حاد پرندگان، 14 استان اصلی تولید کننده گرفتار این بیماری شدند و تا زماینکه پرندگان مهاجر در کشور هستند این وضعیت ادامه دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ افزود: مجموع صادرات تخم مرغ تا پایان مهر ماه 24 هزار تن بوده و این درحالی است که سال گذشته 93 هزار تن تخم مرغ به بازارهای هدف صادر شده است.

به گفته نبی پور تا زمانیکه کشور عاری از این بیماری نشود روند صادرات متوقف خواهد بود.

رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به روند معدوم سازی واحد های مرغداری گفت: براساس آخرین آمار سازمان دامپزشکی 9 میلیون قطعه جوجه معدوم شدند، اما به نظر می رسد که رقم معدوم سازی بیش از این رقم است.

نبی پور درباره وضعیت قیمت تخم مرغ در بازار بیان کرد: طی چند سال اخیر نرخ تمام شده هر کیلو تخم مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی 4 هزار و 250 تومان اعلام شد و این درحالی است که در شرایط کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 2 هزار و 600 تومان، معادل دانه ای 260 تومان به فروش می رسد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنفولانزا حاد پرندگان بلای جان صادرات شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..