تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس

نوید محمدزاده یکی از بازیگران جوان و با اخلاق کشورمان است که اغلب در فیلم هایی که موضوع خاصی دارد (مانند لانتوری) ظاهر می شود. فیلم های نوید محمدزاده طرفداران خاص خود را دارد. به تازگی عکس های بدون حلقه ازدواج نوید محمدزاده دیده می شود و همین ها هم زمینه دامن دادن به انتشار خبر طلاق نوید محمدزاده و همسرش در رسانه ها و فضای مجازی را ایجاد کرده اند. در ادامه این مقاله می توانید بیوگرافی نوید محمدزاده و عکس های جدید نوید محمدزاده را بخوانید و ببینید. پورتال وهاران صحت و کذب این خبر را تایید نمی کند

پورتال وهاران برای این بازیگر با اخلاق و پرافتخار کشورمان و همسرش آرزوی خوشبختی دارد و امیدوار است این خبر فقط یک شایعه باشد پورتال وهاران صحت و کذب این خبر را تایید نمی کند و صرفا اطلاع رسانی می نماید.
بیوگرافی نوید محمدزاده زمینه فعالیت سینما و تئاتر و تلویزیون تولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵
ایلام محل زندگی تهران ملیت  ایران پیشه بازیگر سال‌های فعالیت از ۱۳۸۷ تا کنون

نوید محمدزاده (زاده: ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ – ایلام) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. نوید محمدزاده فرزند بزرگ خانواده است و دو برادر دوقلوی کوچکتر از خودش دارد.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گردیده است.

اجراهای نوید محمدزاده

وی مجری قسمت‌هایی از برنامه «دوستان» که از شبکه جام جم پخش می‌شد بود.

جوایز نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. نوید در برنامه اینترنتی ۳۵ اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده است.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده است. همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود. نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم). وی همچنین از رسانه‌هایی که لیستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلگی کرد. وی از همگان خواست به هیئت داوران احترام بگذارند.

تئاترهای نوید محمدزاده

پسران آفتاب ۱۳۸۷
ماه در مرداب ۱۳۸۸
فاصلهٔ تاریک ستاره‌ها ۱۳۸۹
دهانی پر از پرنده ۱۳۸۹
نورگیر ۱۳۹۰
زمستان ۶۶ ۱۳۹۰
ورود آقایان ممنوع ۱۳۹۰
ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ خوری ۱۳۹۱
پچ پچ‌های پشت خط نبرد ۱۳۹۱
ویران ۱۳۹۱
مرد بالشی ۱۳۹۲
یک دقیقه سکوت ۱۳۹۲
هم طناب ۱۳۹۲
روایت ناتمام یک فصل معلق ۱۳۹۲
شکلک ۱۳۹۳
دل سگ ۱۳۹۳
آخرین نامه ۱۳۹۳
بالاخره این زندگی مال کیه؟ ۱۳۹۳
کامنت ۱۳۹۴
ستوان اینیشمور ۱۳۹۴
شب آوازهایش را می‌خواند ۱۳۹۴
خدای کشتار ۱۳۹۵
دکلره ۱۳۹۵
دیابولیک: رومئو و ژولیت ۱۳۹۵

سریال های نوید محمدزاده

سهمی برای دوست

فیلم های تلویزیونی نوید محمدزاده

داستان ما، قصه تو

اجراهای نوید محمدزاده

برنامه دوستان – پخش از شبکه جام جم

فیلم های نوید محمدزاده
خفه گی فریدون جیرانی ۱۳۹۵ فیلم کارگردان سال تولید بدون تاریخ بدون امضا وحید جلیلوند ۱۳۹۵ ابد و یک روز سعید روستایی ۱۳۹۴ خشم و هیاهو هومن سیدی ۱۳۹۴ لانتوری رضا درمیشیان ۱۳۹۴ ناهید آیدا پناهنده ۱۳۹۳ سیزده هومن سیدی ۱۳۹۲ عصبانی نیستم رضا درمیشیان ۱۳۹۲ لرزانندهٔ چربی محمد شیروانی ۱۳۹۱ در میان ابرها روح‌الله حجازی ۱۳۸۷ آندو بهروز قبادی بدون پروانه نمایش  عکس های نوید محمدزاده

جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس

عکس نوید محمدزاده و پدرس مجید محمدزاده

جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات خبر جدایی نوید محمدزاده از همسرش + بیوگرافی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..