تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره توانمندسازی منطقه‌ای کارآفرینی اجتماعی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود

قدرت‌الله شمیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج از برگزاری دوره توانمندسازی منطقه‌ای کارآفرینی اجتماعی به‌میزبانی استان البرز خبر داد و اظهار داشت: یکی از وظایف معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان ایجاد سازمان‌های مردم‌نهاد و توانمندسازی آنها است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی در سطوح مختلف برگزار می‌شود، گفت: البرز امروز میزبان هفتاد و پنجمین دوره توانمندسازی منطقه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان با موضوع کارآفرینی اجتماعی است.

شمیرانی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره، آموزش اعضای اصلی سازمان‌های مردم‌نهاد در رابطه با موضوعات مختلف است، ادامه داد: این کارگاه‌ها با موضوعات مختلفی برگزار می‌شود و پیشنهاد ما برای این دوره "توزیع کارآفرینی اجتماعی" بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر‌اینکه استان‌های تهران، همدان، زنجان، مرکزی و قزوین و 15 سازمان مردم نهاد از البرز در این کارگاه شرکت دارند، افزود: در مجموع، 50 سازمان مردم‌نهاد در این دوره آموزشی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی تا 28 بهمن‌ماه در کرج ادامه دارد، توضیح داد: آشنایی با مفاهیم پایه کسب‌و‌کار و کارآفرینی، مفاهیم پایه کارآفرینی اجتماعی، خلاقیت، نوآوری و فرصت در کسب‌ و کارآفرینی اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد و کسب و کارآفرینی اجتماعی، ایده‌یابی کارآفرینی اجتماعی، راه‌اندازی و مدیریت کسب‌و‌کارهای اجتماعی، فناوری اطلاعات و کارآفرینی اجتماعی، طراحی مدل کسب و کارهای اجتماعی و تجارب موفق و ایجاد کسب و کارهای اجتماعی از جمله موضوعات این دوره است.

شمیرانی با تاکید بر اینکه این دوره‌های توانمندسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و برگزاری این دوره‌ها یکی از شاخصه‌های اساسی حوزه جوانان است، ادامه داد: استان البرز از لحاظ تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد و هم از نظر برگزاری دوره‌های شهرستانی-استانی و توانمندسازی از دیگر استان‌های کشور رتبه بالاتری دارد. استان البرز برای چهارمین سال متوالی در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان رتبه اول کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره توانمندسازی منطقه‌ای کارآفرینی اجتماعی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..