تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی سرپرست جدید فرمانداری گتوند + عکس

در مراسمی ، سرپرست جدید فرمانداری گتوند معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در این مراسم که مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان ، امام جمعه گتوند و دیگر مسئولان حضور داشتند ،  علی خدری غریبوند به عنوان سرپرست جدید شهرستان گتوند معرفی شد.
همچنین در این مراسم از خدمات سید محمد صالحی فرماندار پیشین نیز تجلیل شد.

خدری غریبوند پیش از این بخشدار مرکزی مسجد سلیمان ،مدیر صندوق مهر رضا(صندوق کارآفرینی امید) و دبیر شورای تامین شهرستان مسجد سلیمان بوده است.

شهرستان گتوند با ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، سماله، جنت مکان و ۴۵  روستا می باشد.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی سرپرست جدید فرمانداری گتوند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..