تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنتاگون: قادر به دفاع از آمریکا در برابر کره شمالی هستیم

به گزارش مهر به نقل از  رویترز، وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه ضمن محکوم کردن آزمایش اخیر موشک بالستیک کره شمالی، بر تعهد واشنگتن به تضمین امنیت خاک های سرزمینی خود و متحدان این کشور همچون ژاپن و کره جنوبی تاکید کرد.

در بیانیه صادر شده از سوی پنتاگون آمده است: ما قادر به دفاع در برابر حمله موشک های بالستیک کره شمالی هستیم و اقدامات ضروری برای بازدارندگی و شکست تهدیدات علیه خود و متحدینمان را انجام خواهیم داد.

گفته می شود کره شمالی روز گذشته ضمن خبر دادن از آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک خود، اعلام کرد که قصد دارد برنامه توسعه موشکی خود را ادامه داده و توسعه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنتاگون: قادر به دفاع از آمریکا در برابر کره شمالی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..