تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر کانادا دیدار کرد

به گزارش مهر به نقل از نشنال پُست، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا برای اولین دیدار چهره به چهره خود با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا وارد این کشور شد و در کاخ سفید با ترامپ دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، وزارء خارجه، دفاع، بهداشت و دارائی کانادا؛ «جاستین ترودو» نخست وزیر این کشور را در این سفر همراهی می کنند.

مطابق با اعلام رسانه ها، نخست وزیر و وزاری کلیدی کابینه وی در این سفر یک هدف اصلی را بیش از سایر موارد دنبال می کنند و آن چیزی نیست جز اینکه کشورشان را از تمایلات ترامپ پیرامون تجارت حمایت گرایانه مصون نگه دارند.

همچنین، ترامپ که پیشتر اعلام کرده بود به دنبال بازمذاکره توافق «نفتا» با این کشور است؛ در این سفر با ترودو در این زمینه به رایزنی خواهد پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر کانادا دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..