تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذری: کیانی با 3 کارت  زرد و یک کارت قرمز در برابر ما بازی کرد

مدیرعامل ذوب آهن گفت: کیانی با علم به این که می دانست با گرفتن یک کارت زرد از بازی پرسپولیس محروم می شود، پس از گرفتن کارت زرد عصبی شد.

به گزارش کاپ، سعید آذری درباره اعتراض ذوب آهن به حضور مهدی کیانی اظهار داشت: داور بعد از کارت زردی که به کیانی داد، درجا کارت قرمز را به کیانی داد. به استناد 7 مورد، به دنبال اثبات ادعای ذوب آهن هستیم.

وی افزود: کیانی با علم به این که می دانست با گرفتن یک کارت زرد از بازی پرسپولیس محروم می شود، پس از گرفتن کارت زرد عصبی شد و اعتراض شدید کرد که موجب اخراج وی شد. زیرا مهم ترین بازی فصل تراکتور را از دست می داد.

آذری بیان داشت: کیانی در محوطه میکسدزون گفت که محروم شده است. این محرومیت ناشی از سه اخطار مقابل ماشین سازی، گسترش فولاد و این مسابقه بود. دقیقه 72 کارت زرد و دقیقه 72 کارت قرمز به کیانی داده شد. اگر دو کارت زرد گرفته بود در فرم ثبت می شد.

وی تصریح کرد: ماده 11 بند 7 سازمان لیگ آمده است که اگر بازیکنی دو کارت زرد بگیرد و اخراج شود، مستوجب کارت قرمر است و کارت زردش محسوب نمی شود اما در سایت سازمان لیگ آمده است که کیانی یک کارت قرمز و سه کارت زرد داشته است.  در بازی پاس همدان و سایپا سعید بخشی زاده، روزبه شاهعلی دوست را بعد از دادن کارت زرد دوم، اخراج کرد و بخشی زاده اشتباها نوشت شماره 11 دقیقه 17 اخراج شده است. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذری: کیانی با 3 کارت  زرد و یک کارت قرمز در برابر ما بازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..