تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس همزمان با سالروز عملیات والفجر 8

افتتاح دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس همزمان با سالروز عملیات والفجر 8به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین نمایشگاه لباس با موضوع دفاع مقدس 27 بهمن ماه به مدت هشت روز در فرهنگسرای نیاوران همزمان با سالروز عملیات والفجر 8 رسما آغاز به کار می کند.

این نمایشگاه نخستین بار ، بهمن ماه سال گذشته در فرهنگسراى نیاوران با هدف استفاده از المان‌ها و مفاهیم جنگ تحمیلى طراحی و با بررسى نگاه نسل پس از جنگ به این مفاهیم و با توجه به برقراری ارتباط مؤثر با مخاطب برگزار شد  که با استقبال بى سابقه هنرمندان ، مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر ، جانبازان و اسراى جنگ تحمیلى مواجه شد.

در دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس بیش از50 لباس با هدف نشان دادن صلح طلبى و جنگ ستیزى مردم ایران زمین ضمن بررسی  دلیل و انگیزه حضور رزمندگان در جبهه‌های جنگ و بیان نگرش نسل بعد از جنگ به مفاهیم دفاع مقدس بمنظور روایت زندگى جانبازان ،اسراء ، شهدای جنگ تحمیلى و خانواده هایشان و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس به نمایش در خواهد آمد. 

طراحان هنرمندى که در این دو دوره براى نمایشگاه لباس دفاع مقدس به همراه مینا افروزى ، مدیر مسئول موسسه هنری یشم ، لباس طراحى کرده‌اند روژان هوشیار ، ساناز مسلمى ، گلنوش صالحى ، سپیده پارساپور و شیما شعبانى فر هستند.

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه لباسِ دفاع مقدس با عنوان جنگ به روایت لباس ، ٢٧ بهمن ماه سال جارى از ساعت 14 در سالروز عملیات والفجر ٨ در فرهنگسراى نیاوران با حضور شخصیت های فرهنگی هنری،جمعی از خانواده های شهداء،طراحان لباس و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس همزمان با سالروز عملیات والفجر 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..