تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: تمام اتفاقات توسط داور تنبیه شد/ به شدت با حکم صادر شده مخالف هستیم

ورود به پرونده در این شرایط منصفانه نیست

منصوریان:چرا كميته انضباطى بعد از ٢٥ ساعت راى بى رحمانه صادر كرد؟ به گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص محرومیت رحمتی اظهار داشت: در ابتدا بايد بگويم داور مسابقه يكى از بهترين داوران است كه در جريان مسابقه تصميم گرفت سيد جلال و دروازه بان تيم ما را تنبيه كند و در نهايت رحمتى كارت قرمز و حسينى كارت زرد دريافت کنند.

وى ادامه داد :چرا كميته انضباطى 25 ساعت بعد به اين پرونده ورود كرده و راى را صادر كرده است؟! آن هم يك راى بى رحمانه و با علم اينكه حسن زاده مى داند اگر براى رحمتى 2 جلسه محروميت در نظر گرفته می شد ما مى توانستيم به كميته استيناف نامه بزنيم و راى را بشكنيم اما براى رحمتى 3 جلسه محروميت صادر كردند تا عملا تيم ما را قلع و قمع كنند.به طور حتم اگر محروميت 3 جلسه مى شد شكايت می کردیم اما در حال حاضر با توجه به اين شرايط،ما رحمتى را 4 جلسه نخواهيم داشت.

منصوریان افزود: من معتقدم اگر رحمتی اخراج می شد، جلال حسینی هم باید به همان صورت از زمین اخراج می شد. روی صحبت امروز ما داوری نیست. آیا وقتی بازیکنی از استقلال اخراج می شود، پس از سوت پایان بازی نمی تواند داخل زمین بیاید؟ باز می گویم روی صحبتم اصلا فغانی نیست. صحبت ما به نحوه برخورد با رحمتی است.رحمتی بعد از ورود به میدان مستقیم به سمت هواداران رفت چون قرار گذاشته بودیم فارغ از هر نتیجه ای بازیکنان مان نباید به بخش پرسپولیسی ها بروند.

سرمربی استقلال اظهار كرد: یکی از مشکلات فوتبال ما این است که دوستی ها در بیرون زمین زیاد است و بعد از اولین برخورد، یک درگیری و برخورد فیزیکی ایجاد می شود. اما نکته تاریک فوتبال ما این است هیچ فرقی بین بازی پرسپولیس و استقلال در برابر هم بازی با همین تیم ها با گسترش و ماشین سازی و تراکتورسازی نیست.

منصوریان درباره محرومیت هایی که در پایان دربی در نظر گرفته شد، بیان داشت: من معتقدم تمام اتفاقات توسط داور تنبیه شد. حتی می گویم که زاویه برخی اتفاقات در دید ما نبود. حتی فرض را بگیریم که رحمتی شروع کننده درگیری بود. شما به ال کلاسیکو و دربی میلان و منچستر، نگاه کنید و ببينيد چند بار بعد از اتفاقات این دربی ها کمیته انضباطی های این کشورها ورود کرده اند. رحمتی و سیدجلال برای برد تیمهایشان کار خود را کرده اند و کار آنها حرفه ای بود و یکی از بهترین داورهای دنیا تصمیم گرفت که دروازه بان ما را تنبیه کند.

منصوريان ادامه داد :اين مسئله براى من جاى سوال است كه چرا كميته انضباطى ٢٥ ساعت بعد راى را صادر كرده ؟علت ورود اين كميته بعد از ٢٥ ساعت چيست ؟ما در دربى روز گذشته نظاره گر يك بازى زيبا و ديدنى بوديم نه اينكه چون تيم برنده هستم اين حرف ها را بزنم .ما واقعا روز گذشته تنها به سمت هواداران تيم خود رفتيم و بايد بگويم به نوعى هواداران استقلال و پرسپوليس مهمان يكديگر بودند و در ديدار روز گذشته اتفاق ناگوارى هم رخ نداد كه جا دارد در اين زمينه از مسئولان مربوطه تشكر داشته باشم.

سرمربى تيم فوتبال استقلال عنوان كرد:اصلا مهدى چه كار غير طبيعى اى انجام داده ؟مى خواهيد در دربى بعدى كتف هاى مهدى را ببنديم ؟؟مطمئنا بعد از جذابيت دربى يكى ديگر از جذابيت ها خوشحالى بازيكنان است.بنابراين رحمتى نظم ورزشگاه را بر هم نزد و اصلا بايد بگويم تا اسم رحمتى مى آید ،٢٤ ساعت بعد راى مى دهند!! به هر حال كاپيتان ما را از ٤ بازى جدا كردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: تمام اتفاقات توسط داور تنبیه شد/ به شدت با حکم صادر شده مخالف هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..