تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای لاغر شدن غذاهای کالری منفی را بشناسید + عکس

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ خوراکی‌هایی که اصطلاحاً دارای کالری منفی هستند، بیشتر از آنچه برای شما انرژی تأمین کنند، برای هضم شدنشان انرژی نیاز دارید.

بنابراین می‌توانید بدون اینکه با خوردن یک بسته چیپس عذاب وجدان بگیرید، شکمتان را از آن‌ها پر کنید تا هوس هله هوله خوردنتان فروکش کند.

از سیب گرفته تا کدو سبز، این غذاها هر کدامشان یک میان وعده‌ی کامل را تشکیل می‌دهند. برای آشنایی با این خوراکی‌ها آماده‌اید.

در این مطلب ما 19 خوراکی را فهرست کرده‌ایم، که بیشتر از آنچه کالری دارند، انرژی می‌سوزانند! بنابراین به نظر می‌رسد برای اینکه در لیست خوراکی‌های شما باشند عالی هستند.

برای لاغر شدن غذاهای کالری منفی را بشناسید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای لاغر شدن غذاهای کالری منفی را بشناسید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..