تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستی درخشان و صاف با این ترکیبهای جادویی

تاریخ نشر : سه شنبه 26 بهمن 1395 مشاهده : 37 سایر اخبار زنان RSS

پوستی صاف و درخشان چهره ای زیباتر و جوانتری به شما خواهد داد.

پوست درخشان

گرچه شاید برخی از این محصولات آثار مثبتی از خود به جای بگذارند اما اغلب بافت پوست صورتتان را بدتر خواهد کرد. در این گزارش قصد داریم دو روش برای داشتن پوستی صاف و درخشان را به شما معرفی کنیم که نتایجش شما را شگفت زده خواهد کرد
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که روی صورتتان لک دارید و از انواع محصولات شیمیایی برای از بین بردنشان استفاده کرده باشید ولی جوابی نگرفته‌اید.

برای از بین بردن لکه‌های روی پوست صورتتان به چه چیزی احتیاج دارید؟

روش اول: یک عدد سیب زمینی و نصف یک لیموترش
باید سیب زمینی را پس از پوست کندن و خرد کندن کاملا هم بزنید. سپس لیمو را به آن اضافه کنید تا ترکیبی کاملا یک دست داشته باشید. برای استفاده از این ترکیب، آن را با حرکات دایره‌ای شکل بر روی صورتتان بمالید. 20 دقیقه بعد صورتتان را آب بکشید.
روش دوم: یک عدد سیب زمینی و نصف خیار
سیب زمینی و خیار را داخل همزن انداخته و آن‌ها را به خوبی با هم ترکیب کنید. ترکیب به دست آمده را با حرکات دایره‌ای شکل بر روی صورتتان بمالید. پس از گذشت 25 دقیقه، صورتتان را با آب بشویید.

سلامت نیوز

اخبار مرتبط:

افرادی که یک پوست درخشان و شفاف دارند این کارها را می کنند

۵ ترفند برای داشتن پوست درخشان بعد از خواب شبانه

درخشان کردن طبیعی پوست با این سبزیجات

اگر به دنبال داشتن پوست درخشان و زیبا هستید این 6 کار را انجام دهید

ماسکهای صورتی که پوست را به طور طبیعی روشن و درخشان می کنند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستی درخشان و صاف با این ترکیبهای جادویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..