تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح پایلوت بسیج همگام با کشاورز با موفقیت در پیشوا به بار نشست

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان تهران:

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان تهران از اجرای موفقیت آمیز طرح بسیج همگام با کشاورز در شهرستان پیشوا به عنوان پایلوت این طرح خبر داد.

علی رعیت خاکی در همایش تجلیل از مجریان و هادیان طرح بسیج همگام با کشاورز که در سالن آموزش و پرورش شهرستان پیشوا برگزار شد به تشریح جزئیات  طرح  بسیج همگام با کشاورز  پرداخت و گفت: این طرح از اواخر سال ۹۳ در قالب ابلاغیه از سوی سازمان بسیج مستضعفین به سازمان بسیج مهندسین کشاورزی اعلام شد که اوایل سال ۹۴ به صورت پایلوت در چهار شهرستان گرمی(استان اردبیل)، آمل (استان مازندران)، شوش (استان خوزستان) و شهرستان پیشوا (استان تهران) آغاز و مقرر شد که در صورت موفقیت، این طرح در سطح کشور به اجرا درآید که با توجه به موفقیت طرح بسیج همگام با کشاورزی در شهرستان پیشوا، این طرح از ابتدای سال ۹۶ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح در قالب سه بخش عملیاتی شد که ابتدا اقشار مختلف استان به صورت عملیاتی کار را شروع کردند و  در مرحله دوم در سطح مسئولان شهرستان پیشوا جلساتی برگزار شد. ۳۰ روستا شناسایی شدند که پایگاه روستایی طرح بسیج همگام با کشاورز در این روستا ایجاد شد که امور زیرساختی از جمله دایر کردن خطوط مخابراتی و ایجاد شبکه شباب انجام شد و سپس شبکه های بسیج همگام با کشاورز را به سیستم های اطلاعاتی روستا تجهیز کردیم که این شبکه ها با همه نهادهای مربوط در ارتباط بودند. همچنین یک مربی از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای هر پایگاه معرفی شد که این یک امتیاز مثبت بود چرا که این مربیان به فضای منطقه و کار کشاورزی اشراف داشتند.

 

رعیت خاکی، ارائه مشاوره تخصصی در سه مرحله کاشت، داشت و برداشت و نظارت مطلوب بر امور کشاورزی را از دیگر شاخص های این طرح دانست و گفت: گروه های جهادی ۱۵۰۰ نفری به منظور رصد اقدامات مربیان به پیشوا اعزام شدند و فعالیت های مربیان را بررسی کردند.

 این مقام مسئول تاکید کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز پس از راستی آزمایی و نتیجه خوبی که از اجرای آن به صورت پایلوت در پیشوا حاصل شد، به کل کشور ابلاغ و   از اوایل سال ۹۶ در همه استان ها اجرا می شود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح پایلوت بسیج همگام با کشاورز با موفقیت در پیشوا به بار نشست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..