تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهداف پروژه آشتی ملی چیست؟

پروژه آشتی ملی بر القاء دو انگاره نادرست وقوع تهدید خارجی و عدم انسجام اجتماعی استوار است.

به گزارش مشرق، دکتر رضا سراج در تحلیلی پیرامون طرح آشتی ملی نوشت:

 

 ♦️مقدمه :درگذشت مرحوم رفسنجانی و اثبات این واقعیت که از این پس نام هاشمی، فاقد قدرت تحریک کنندگی برای جامعه است؛ جریان فتنه را وادار به چاره‌جویی جهت خروج از بحران نمود.

♦️اهداف پروژه آشتی ملی چیست؟


1-خروج از بحران و بن‌بست پسا هاشمی


2-فرصت سازی از مواضع ضدایرانی ترامپ


3-اعتبار بخشیدن به ایجاد دوگانه‌ی جنگ/صلح


4-به مُحاق بردن بی‌کارنامه‌گی دولت روحانی


5-بازنگه داشتن دریچه مذاکره با آمریکا


7-فرار از پاسخگویی به خسارات برجام


8-تغییر مطالبات از حوزه اقتصادی به سیاسی


9-ایجاد اختلاف و شکاف در جریان انقلابی


10-بازی بُرد در صورت مخالفت با آشتی ملی

♦️نتیجه :

 پروژه آشتی ملی بر القاء دو انگاره نادرست وقوع تهدید خارجی و عدم انسجام اجتماعی استوار است. از همین رو نباید در زمین تعیین شده فتنه‌گران بازی کرد. بی‌محلی و عبور هوشمندانه جریان انقلابی از این دام، فتنه‌گرایان و غربگرایان را از درون درگیر می‌سازد. ضمن آنکه پروژه آشتی ملی محلی از اِعراب ندارد؛ چرا که مردم در 22بهمن هم به لفاظی و تهدید ترامپ پاسخ گفتند و هم انسجام ملی را به نمایش گذاردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهداف پروژه آشتی ملی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..