تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادارات پنج شهرستان مرکزی فردا با تاخیر آغاز به کار می کنند

سعید فرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق تصمیمات گرفته شده در ستاد مدیریت بحران استان مرکزی طی روز جاری، فردا بیست و ششم بهمن ماه ۹۵، تمام ادارات، بانک ها، موسسات عمومی و دولتی شهرستان های اراک، شازند، فراهان، خنداب و کمیجان به جز کارکنان نوبت کاری و شاغلان در بخش های عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، با دو ساعت تاخیر دایر می شود.

مدیرکل بحران استانداری مرکزی افزود: ساعت آغاز به کار برای ادارات شهرستان های مذکور ۹ صبح است و مهدکودک ها نیز فردا همزمان با ساعات شروع به کار ادارات دایر هستند.

فرخی خاطرنشان ساخت: همچنین براساس تصمیمات اخذ شده در ستاد مدیریت بحران، کلاس های صبح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان های اراک، فراهان، خنداب، شازند، کمیجان و بخش نوبران ساوه نیز فردا بیست و ششم بهمن ماه با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس استان تصریح کرد: مدارس نوبت صبح تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های اراک، شازند، فراهان، زرندیه و مناطق سربند شازند و نوبران ساوه، فردا بیست و ششم بهمن ماه تعطیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادارات پنج شهرستان مرکزی فردا با تاخیر آغاز به کار می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..