تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی:دروازه بان حریف همه کار کرده است،فقط 3 جلسه محرومیت!/ از کمیته انضباطی شکایت می کنم

منتظرم تا صبح شود به کمیته انضباطی بروم/ اگر از فوتبال خداحافظی کنم، ساکت نمی شینم/ دروازه بان حریف همه کار کرده است، فقط 3 جلسه محرومیت!//////////////سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رای کمیته انضباطی بیان کرد: واقعا متاسفم که کمیته انضباطی اینگونه رای می‌دهند، به هیچ عنوان این رای را قبول ندارم و قطعا به آن اعتراض می کنم.
 
وی افزود: دروازه‌بان حریف، دیروز کارت قرمز گرفت و سابقه چنین کارهایی دارد، سه جلسه محروم شده و من فقط یک اعتراض کردم و به خاطر یک درگیری کوچک من را محروم کردند. واقعا متاسف هستم و شک نکنید که حتی از کمیته انضباطی هم شکایت می‌کنم و مطمئن باشید تا آخر درصدد پس گیری حق و حقوقم هستیم.
 
جلال حسینی ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپولیس هم فقط نشسته‌اند و کاری انجام نمی‌دهند، آنها باید همین حالا به این رای شکایت و به آن اعتراض کنند. من تا به حال پایم به کمیته انضباطی باز نشده و مطمئن باشید پیگیر محرومیتم هستم.
 
کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: منتظر هستم تا فردا صبح پیگیر حق و حقوقم شوم. برای صادرکنندگان رای متاسف هستم و شک نکنید که ساکت نمی‌نشینم چون حقم را باید بگیرم. قطعا اگر مجبور به خداحافظی از فوتبال هم باشم بازهم پیگیر حق هستم و هیچ گاه کوتاه نمی آیم.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی:دروازه بان حریف همه کار کرده است،فقط 3 جلسه محرومیت!/ از کمیته انضباطی شکایت می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..