تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرهای تایید نشده از آزادی ۸ صیاد ایرانی گروگان نزد دزدان دریایی

خبرهای تایید نشده از آزادی ۸ صیاد ایرانی گروگان نزد دزدان دریایی

به گزارش خبرآنلاین، یکی از مسئولان وزارت امور خارجه به خبرنگار ما تاکید کرد که باید تا صبح فردا، سه شنبه منتظر باشیم تا این خبر از مبادی دیپلماتیک بررسی و تایید شود.

با این حال علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان به یکی از رسانه‌ها گفته است جلسه‌ای با قشقاوی معاون کنسولی وزیر امور خارجه داشته‌است و او از آزادی ۸ ملوان باقی‌مانده در دست دزدان دریایی سومالی خبر داده‌است. 

تلاش ما برای کسب اطلاع از علی‌اوسط‌هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز تا این لحظه نتیجه‌ای برای تایید این خبر در پی نداشته است.

با این حال خبرهایی که خبرآنلاین هنوز آنها را تایید نمی‌کند حکایت از آن دارد که ۸ صیاد ایرانی پس از رایزنی‌های انجام گرفته به سفارت یکی از کشورهای اروپایی در کشور سنگال تحویل شده‌اند.

آبان امسال و در پی انتشار خبر اسارت یک و سال و نیمه صیادان ایرانی در خبرگزاری خبرآنلاین کمپینی در میان فعالان اجتماعی شکل گرفت و خواستار رسیدگی به وضعیت این ایرانیان شد. 

کمپینی که با شعار #آزادی_صیادان_ایرانی شکل گرفت تلاش کرد به نجات ۸ ایرانی اسیر در دستان دزدان دریایی سومالیایی کمک کند. این کمپین در دومین بیانیه خود با اشاره اظهارات معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه تاکید کرد: اعضای کمپین #آزادی_صیادان_ایرانی ضمن قابل قبول ندانستن این اظهارت، با تهیه‌ یک نامه محرمانه به وزارت خارجه پیشنهاد خود مبنی بر شرایط مطلوب برقراری ارتباط جهت حل مشکل گروگان های ایرانی در اختیار این وزارت خانه قرار داده است.

۴۷۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرهای تایید نشده از آزادی ۸ صیاد ایرانی گروگان نزد دزدان دریایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..