تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران معرفی شد

دبیر جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با حكم علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد صدری به عنوان دبير علمی دهمين جشنواره ملی موسيقی نواحی ايران منصوب شد.

متن حكم به اين شرح است:

«جناب آقای احمد صدری

نظر به دانش و تجربيات ارزنده حضرت عالی در حوزه موسيقی اقوام و نواحی ايران به عنوان دبير علمی دهمين جشنواره ملی  موسيقی نواحی ايران منصوب می‌شويد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و هم انديشی با صاحب نظران در ارائه نقطه نظرات سازنده و به هنگام، موجبات برپايی جشنواره‌ای درخور و شايسته را فراهم آوريد.»

احمد صدری  فارغ‌التحصیل كارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر با گرايش موسيقی و دارای نشان درجه یک هنری از شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. از سوابق اجرايی او می‌توان به مسئول اجرايی و دبير علمی بخش موسيقی همايش بين‌المللی حكمت و فلسفه هنر، مسئول بخش موسيقی و عضو هیئت علمی همايش‌های بين‌المللی معنای زيبايی، كمال‌الدين بهزاد، سلطان محمد و طبيعت در هنر شرق و همايش‌های تخصصی موسيقی صفی‌الدين ارموی، عبدالقادر مراغه‌ای، قطب‌الدین شیرازی و فارابی، قائم مقام دبير چهارمين و پنجمين جشنواره موسيقی نواحی ايران، قائم مقام سيزدهمين و چهاردهمين جشنواره موسيقی ذكر و ذاكرين، عضو شورای ارزشیابی کمیته ساز سازی هنرهای سنتی میراث فرهنگی کل کشور، قائم مقام و عضو شورای سیاست‌گذاری و داور  نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دبیر علمی جشنواره آواها و نواهای رضوی و قائم مقام انجمن موسیقی تهران اشاره كرد.

دهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با محوریت منظومه‌خوانی از ششم تا نهم تیر ۹۶ در کرمان برگزار خواهد شد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..