تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت احداث باغ موزه شهدا در یاسوج

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس بر تامین اعتبار یک میلیارد ریالی برای آغاز مطالعه ی طرح احداث باغ موزه یاسوج تاکید کرد .

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس در نشستی که به منظور بررسی این طرح و چگونگی فعالیت های این بنیاد در حوزه کتاب برگزار شد گفت: کهگیلویه و بویر احمد تنها استانی است که برغم حضور چشمگیر در دوران دفاع مقدس از این موزه محروم است که این مهم تلاش متولیان برای تامین اعتبار و احداث آنرا ضروری کرده است .

سرهنگ آسمند با بیان اینکه 13هزار متر مربع زمین مورد نیاز این موزه به عنوان مرکز فرهنگی در مجاورت پارک ساحلی تخصیص داده شده است افزود: ایجاد این مرکز برای رونق برنامه های فرهنگی مفید است.
وی همچنین به فعالیت چشمگیر این بنیاد در کار نشر کتاب اشاره کرد و گفت: از سال 85تا پایان سال گذشته این بنیاد 17عنوان کتاب چاپ و نشر کرد اما امسال 24 عنوان کتاب برای علاقمندان منتشر شده و کار تدوین 23عنوان و چاپ 5کتاب دیگر در حال انجام است.
سرهنگ آسمند بابیان اینکه برای چاپ کارهای در دست انجام به صد میلیون تومان اعتبار نیاز است خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین به کلید خوردن فیلم سینمایی سرباز خانه ی خانم ها با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این فیلم به بیان حضور موثر بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در دوران دفاع مقدس می پردازد.

وی خواستار مشارکت و همکاری ادارات برای استقرارگروه کارگردانی و بازیگران برای آغاز این فیلم شد.
در این نشست محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم دفاع مقدس را گنجینه ای بزرگ و تمام نشدنی از ارزش های ناب و ذخیره ای مهم برای فرهنگ دانست و گفت: برای رونق برنامه های فرهنگی تقویت اعتبارات مورد نیاز بسیار ضروری است ..
در این نشست اعضا برای چگونگی تحقق اهداف این نشست با هم گفتگو کردند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت احداث باغ موزه شهدا در یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..