تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف راه 135 روستای زنجان را بست

بارش برف و کولاک شدید که از بامداد دوشنبه در استان زنجان شروع شد، راه ارتباطی 135 روستا در این استان بست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برف و کولاک موجب مسدود شدن 70 راه روستایی در این شهرستان شده است.

سید جلال خلیلی اظهارکرد: رانندگان و مسافران این شهرستان از سفرها و ترددهای غیر ضروری در جاده های اصلی و فرعی ماهنشان خودداری کنند.

وی گفت: کسانی که تصمیم برای تردد در جاده های این شهرستان را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده ها با شماره 36223520 راهداری تماس برقرار کنند و کسانی که خواهان تماس از خارج از استان هستند با پیش شماره 024 اقدام به شماره گیری کنند.

راه روستایی 45 روستا در خدابنده مسدود است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: در حال حاضر کولاک شدید و بارش برف راه ارتباطی 45 روستا در این شهرستان را مسدود کرده است.

حکمت الله خدابنده لو تاکید کرد: با توجه به اینکه 60 نیرو راهداری با 25 دستگاه ماشین آلات در چهار گردنه شهرستان خدابنده مستقر هستند این نیروها از بامداد دوشنبه در حال نمک پاشی و تیغ زنی جاده های اصلی هستند تا هیچ جاده شریانی مسدود نشود.

وی از همه همشهریان خواست برای اطلاع از وضعیت جاده های این شهرستان با با شماره های 58568151 و34222500، 1816 و 141 تماس داشته باشند و بعد از اطمینان از شرایط جوی حاکم در جاده ها اقدام به تردد کنند.

کولاک 10 راه روستایی در شهرستان طارم را مسدود کرد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم از مسدود بودن 10 راه روستایی در این شهرستان خبرداد و گفت: راهداران در این شهرستان در تلاش برای بازنگهداشتن جاده های زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق هستند تا مانع از مسدود شدن این مسیرها شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف راه 135 روستای زنجان را بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..