تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش باکس آفیس ۲۲ تا ۲۴ بهمن: صدرنشینی «بتمن لگویی» و شروع مقتدرانه تازه واردها

گزارش باکس آفیس ۲۲ تا ۲۴ بهمن: صدرنشینی «بتمن لگویی» و شروع مقتدرانه تازه واردها

طی هفته جاری، گیشه سینمای امریکا پربارترین روزهای خود را در سال ۲۰۱۷ پشت سر گذاشت. در روزهای انتهایی این هفته، انیمیشن سینمایی «The LEGO Batman Movie» و دو فیلم تازه اکران شده دیگر به نام‌های «Fifty Shades Darker» و «John Wick: Chapter Two» به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم جدول باکس آفیس قرار گرفتند. از میان فیلم‌هایی که طی هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته‌اند، می‌توان به موفقیت قابل توجه فیلم «Lion» (محصول کمپانی واینستین) اشاره کرد. میزان فروش این فیلم، پس از دوازده هفته نمایش عمومی در سینماهای امریکا تنها ۹ درصد کاهش یافته است. به طور کلی، مجموع رقم فروش دوازده فیلم برتر جدول باکس آفیس این هفته بالغ بر ۱۷۶.۹ میلیون دلار می‌باشد. در ادامه گزارش باکس آفیس این هفته با تک‌‌شات همراه باشید.

The LEGO Batman Movie Photo 2

انیمیشن ابرقهرمانی «The LEGO Batman Movie» (محصول کمپانی برادران وارنر) که دومین قسمت از فرانچایز «LEGO» به حساب می‌آید، در نخستین هفته اکران عمومی خود با رقم فروش تقریبی ۵۵.۶ میلیون دلار، صدر جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داد. این انیمیشن در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "A-" را بدست آورد. ۴۸ درصد از مخاطبانِ انیمیشن «The LEGO Batman Movie» را آقایان و ۵۲ درصد از آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و ۴۸ درصد از مخاطبان این فیلم نیز افراد بالای ۲۵ سال می‌باشند. شایان ذکر است که این انیمیشن از نگاه منتقدان نیز عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. با توجه به میزان فروش افتتاحیه انیمیشن «The LEGO Batman Movie» و مقایسه عملکرد آن با قسمت قبلی فرانچایز «LEGO»، پیش‌‎بینی می‌شود که این انیمیشن نهایتاً چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

The LEGO Batman Movie Photo 1

انیمیشن «The LEGO Batman Movie» پس از نمایش در سینماهای ۶۰ کشور جهان، در سطح بین‌المللی به رقم فروش ۳۷ میلیون دلار دست یافته است. میزان فروش جهانی این انیمیشن در هفته افتتاحیه چیزی در حدود ۹۲.۶ میلیون دلار گزارش شده است. انیمیشن «The LEGO Batman Movie» تاکنون در سینماهای کشورهایی همچون بریتانیا، مکزیک، آلمان، روسیه، برزیل، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا به نمایش در آمده و قرار است که طی ماه‌های آینده در سینماهای کشورهای چین، استرالیا و ژاپن نیز اکران شود.

Fifty Shades Darker Photo

فیلم رمانتیک «Fifty Shades Darker» (محصول استودیوی یونیورسال) پس از نمایش در ۳،۷۱۰ سالن سینما به رقم فروش تقریبی ۴۶.۷۹ میلیون دلار دست یافت و جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته را از آن خود کرد. این فیلم در روز جمعه، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینماهای امریکا را به خود اختصاص داده بود. فیلم «Fifty Shades Darker» در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "B+" را بدست آورده است. ۷۰ درصد از مخاطبانِ این فیلم را خانم‌ها و ۳۰ درصد از آنها را آقایان تشکیل می‌دهند و ۵۶ درصد از مخاطبان این فیلم نیز افراد پایین ۳۰ سال می‌باشند. فیلم «Fifty Shades Darker» پس از نمایش در سینماهای ۵۷ کشور جهان، بالغ بر ۱۰۰.۱ میلیون دلار فروش داشته است.

John Wick Chapter Two Photo

فیلم جنایی «John Wick: Chapter Two» (محصول استودیوی لایونزگیت) پس از نمایش در ۳،۱۱۳ سالن سینما، بالغ بر ۳۰ میلیون دلار فروخت و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. این فیلم در نخستین هفته اکران عمومی در سینماها، بیش از دو برابر رقم فروش افتتاحیه قسمت اول فرانچایز «John Wick» فروش داشته است. فیلم «John Wick: Chapter Two» در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "A-" را بدست آورده و در وب سایت Metacritic امتیاز ۷۶ را از آن خود کرده است. ۶۴ درصد از مخاطبانِ این فیلم را آقایان و ۳۶ درصد از آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. با توجه به میزان فروش افتتاحیه فیلم «John Wick: Chapter Two» و مقایسه عملکرد آن با قسمت قبلی این فرانچایز، انتظار می‌رود که این فیلم نهایتاً به رقم فروش داخلی ۹۰ میلیون دلار دست پیدا کند. در حال حاضر، میزان فروش بین‌المللی «John Wick: Chapter Two» بالغ بر ۱۰.۶ میلیون دلار گزارش شده است.

Split Photo

طی هفته جاری، فیلم ترسناک «Split» (محصول استودیوی یونیورسال) با کاهش ۳۵.۴ درصدی میزان فروش مواجه شد و چیزی در حدود ۹.۳ میلیون دلار فروخت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش داخلی این فیلم به ۱۱۲.۳ میلیون دلار رسیده است. فیلم «Split» به زودی رکورد فروش ۱۱۴.۲ میلیون دلاری فیلم «The Village» را خواهد شکست و به عنوان چهارمین فیلم پرفروش ام. نایت شیامالان شناخته خواهد شد.

Hidden Figures Photo

فیلم «Hidden Figures» پس از هشت هفته نمایش عمومی در سینماها، همچنان روند موفقیت آمیز خود را ادامه می‌دهد. این فیلم طی هفته جاری، با افت ۲۱.۵ درصدی میزان فروش مواجه شد و چیزی در حدود ۸ میلیون دلار فروخت. مجموع رقم فروش داخلی فیلم «Hidden Figures» در حال حاضر به ۱۳۱.۴ میلیون دلار رسیده است. ناگفته نماند که هم اکنون این فیلم بعنوان پرفروش ترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار امسال شناخته می‌شود.

Lion Photo

همان طور که در ابتدای این متن اشاره شد، از میان فیلم‌های موفق هفته‌های اخیر سینمای امریکا، فیلم «Lion» طی هفته جاری کمترین افت فروش را به خود اختصاص داد. با وجود کاهش تعداد سالن‌های نمایش دهنده این فیلم، میزان فروش آن با نوسان قابل توجهی مواجه نشد. در حال حاضر، فیلم «Lion» پس از دوازده هفته نمایش عمومی در سینماهای امریکا، مجموع رقم فروش داخلی خود را به ۳۰.۳ میلیون دلار رسانیده است.

Land of Mine Photo

در میان سایر فیلم‌های تازه اکران شده این هفته، فیلم «Jolly LLB 2» (محصول استودیوی FIP) پس از نمایش در ۱۷۳ سالن سینما به رقم فروش تقریبی ۷۸۰ هزار دلار دست یافت. مجموعه فیلم‌های کوتاه استودیوی مگنولیا نیز پس از نمایش در ۱۸۴ سالن سینما، چیزی در حدود ۶۶۰ هزار دلار فروخت. فیلم «Duckweed» (محصول استودیوی چاینا لیون) نیز در ۲۷ سالن به نمایش در آمد و بالغ بر ۱۶۰ هزار دلار فروش کرد. فیلم «A United Kingdom» (محصول استودیوی فاکس سرچ‌لایت) نیز پس از نمایش در چهار سالن سینما به رقم فروش تقریبی ۷۰ هزار دلار دست یافت. فیلم «Land of Mine» که یکی از نامزدهای دریافت جایزه اسکار امسال به حساب می‌آید، در سه سالن سینما افتتاح شد و چیزی در حدود ۱۵،۷۵۸ دلار فروخت.

Sing Photo

در روزهای انتهایی هفته جاری، انیمیشن «Sing» رقم فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلار را پشت سر گذاشت. این انیمیشن موزیکال که محصول مشترک استودیوهای ایلومینیشن و یونیورسال به حساب می‌آید، طی این هفته در سینماهای ۶۱ کشور جهان به نمایش در آمد و به رقم فروش تقریبی ۷.۵ میلیون دلار دست یافت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش داخلی و مجموع رقم فروش بین‌المللی این انیمیشن، به ترتیب بالغ بر ۲۶۵.۳ میلیون دلار و ۲۳۵.۵ میلیون دلار گزارش شده است.

 

هفته آینده فیلم اکشن «The Great Wall» (محصول استودیوی یونیورسال) با هنرنمایی مت دیمون در بیش از ۳،۲۰۰ سالن سینما اکران خواهد شد. این فیلم تاکنون در عرصه بین‌المللی بالغ بر ۲۲۴.۶ میلیون دلار فروش داشته است. فیلم کمدی «Fist Fight» (محصول کمپانی برادران وارنر) در ۳،۰۰۰ سالن سینما افتتاح خواهد شد. فیلم معمایی «A Cure for Wellness» (محصول استودیوی فاکس) نیز در ۲،۷۰۰ سالن سینما به نمایش در خواهد آمد.

 

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات‌ متحده و کانادا (۱۰ تا ۱۲ فوریه ۲۰۱۷):

Box Office Chart
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش باکس آفیس ۲۲ تا ۲۴ بهمن: صدرنشینی «بتمن لگویی» و شروع مقتدرانه تازه واردها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..